Przetargi.pl
Naprawa urządzeń i instalacji dynamicznego osuszania powietrza na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa urządzeń i instalacji dynamicznego osuszania powietrza na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń i instalacji dynamicznego osuszania powietrza na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj, w budynkach magazynowych nr 35 i nr 36. ZAKRES ROBÓT: Demontaż niesprawnych urządzeń dynamicznego osuszania typu DOS 21 oraz DOS30 oraz ML420 w ilości 9 szt. oraz montaż nowych lub równoważnych urządzeń z w dwóch budynkach magazynowych kompleksu (Składu) w Kłaju. Do wykorzystania obudowy zewnętrze istniejących osuszaczy. Wykonawca wykona demontaż wymienionych powyżej osuszaczy wraz z montażem nowych odpowiadających wymaganiom technicznym dla tego typu osuszaczy wraz z niezbędnymi systemami sterowania instalacją elektryczna zasilającą osuszacze, wykonaniem projektu dla nowych instalacji. Montaż nowych instalacji dla powietrza procesowego oraz regeneracyjnego. W okresie gwarancji(3 lat) wykonawca dokona raz w roku przeglądów oraz konserwacji nowych urządzeń polegających na:  przeprowadzeniu oględzin ogólnych systemów, sprawdzenie działania podstawowych elementów urządzenia(osuszacza, regulatora wilgotności, termohigrometrów, zespołu grzałek, klap ppoż., kanałów dystrybucyjnych ,systemu alarmowania ,skrzynek zasilających,  przeczyszczeniu wkładów filtracyjnych(w przypadku silnego zabrudzenia dokonać kąpieli wodnej),  demontaż i oczyszczenie pochłaniacza wilgoci(w przypadku silnego zabrudzenia dokonać kąpieli wodnej),  sprawdzenie stanu technicznego kanałów dystrybucyjnych, sprawdzenie szczelności połączeń, oczyszczenie i usuniecie korozji, zabezpieczenie powłoką lakierniczą i naprawa odkształceń mechanicznych,  konserwacja skrzynek zasilających, sprawdzenie stanu technicznego styczników, zabezpieczeń, wyłączników i przewodów zasilających,  czyszczenia urządzenia osuszającego (zewnątrz i wewnątrz) z kurzu ,pajęczyn, liści, itp. wraz z usunięciem ewentualnej korozji,  sprawdzenie działania urządzeń po wykonaniu czynności konserwacyjno–naprawczych oraz wydanie opinii na temat optymalnego funkcjonowania systemów. U W A G A: Realizacja prac naprawczych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Specyfikacji Przedmiotu Umowy zał. nr 1 do umowy, która stanowi integralną część SIWZ oraz wskazany jest w zał. nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39721320-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy dokument jednolitego oświadczenia JO (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 8);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną