Przetargi.pl
„Naprawa ubytków na drogach wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego masą na gorąco wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, z podziałem na 26 części w 2019 r.” – nr postępowania 050/19

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 244 90 00 , fax. 22 244 90 13
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Mazowiecka 14
    00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 244 90 00, fax. 22 244 90 13
    REGON: 13305749000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawa ubytków na drogach wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego masą na gorąco wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, z podziałem na 26 części w 2019 r.” – nr postępowania 050/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa ubytków na drogach wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego masą na gorąco wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, z podziałem na 26 części w 2019 r. Zamawiający zleca naprawę ubytków masą na gorąco w trzech wariantach: - naprawa ubytków masą na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego - naprawa ubytków masą na gorąco o średniej głębokości powyżej 5 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego - naprawa ubytków masą na gorąco o średniej głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do robót natychmiast po wezwaniu przez Rejon Drogowy, który w zależności od potrzeb wskaże miejsce oraz zakres napraw ubytków masą na gorąco na drogach wojewódzkich administrowanych przez Rejon. Dyrektor Rejonu Drogowego MZDW wyznacza inspektora nadzoru robót w danym Rejonie dla poszczególnego zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli użytych do remontów cząstkowych materiałów, celem sprawdzenia ich jakości i zgodności z obowiązującymi normami, a w przypadku stwierdzenia złej jakości materiałów lub złej jakości wykonanych robót, prawo egzekwowania ponownego wykonanie robót na koszt Wykonawcy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni recepty na masy bitumiczne z technologiem Zamawiającego. Przed przystąpieniem do robót teren budowy powinien być oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Roboty związane z odtworzeniem oznakowania poziomego rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego. Rozliczenie kosztów nastąpi w oparciu faktyczną powierzchnię wykonania oznakowania poziomego. Należność Wykonawcy zostanie określona w protokole odbioru jako iloczyn faktycznej ilości odtworzonego oznakowania poziomego i ceny jednostkowej zawartej w kosztorysie ofertowym. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu. Obmiaru robót dokonuje Wykonawca z udziałem Kierownika Obwodu Drogowego, który zatwierdza wyniki obmiaru. Dodatkowe roboty wykonane przez Wykonawcę bez pisemnej zgody Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę. Kwota określona w ofercie Wykonawcy za wykonanie odtworzenia oznakowania poziomego jest maksymalnym wynagrodzeniem za wykonanie tych robót. Roboty budowlane związane z naprawą ubytków masą na gorąco rozliczane będą kosztorysowo. Kwota określona w ofercie wykonawcy za roboty związane z naprawą ubytków masą na gorąco jest maksymalnym wynagrodzeniem za wykonanie tych robót. Rozliczenie całości robót nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót oraz kosztorysu powykonawczego. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie naprawy ubytków na drogach wojewódzkich masą na gorąco
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: Część 1 - w wysokości 11 078,00 zł słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt osiem złotych i zero groszy; Część 2 - w wysokości 19 963,00 zł słownie: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt trzy złote i zero groszy; Część 3 - w wysokości 13 726,00 zł słownie: trzynaście tysięcy siedemset dwadzieścia sześć złotych i zero groszy; Część 4 - w wysokości 5 256,00 zł słownie: pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt sześć złotych i zero groszy; Część 5 - w wysokości 6 369,00 zł słownie: sześć tysięcy trzysta sześćdziesiąt dziewięć złotych i zero groszy; Część 6 - w wysokości 1 171,00 zł słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt jeden złotych i zero groszy; Część 7 - w wysokości 10 777,00 zł słownie: dziesięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt siedem złotych i zero groszy; Część 8 - w wysokości 6 682,00 zł słownie: sześć tysięcy sześćset osiemdziesiąt dwa złote i zero groszy; Część 9 - w wysokości 3 256,00 zł słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt sześć złotych i zero groszy; Część 10 -w wysokości 3 256,00 zł słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt sześć złotych i zero groszy; Część 11 - w wysokości 2 442,00 zł słownie: dwa tysiące czterysta czterdzieści dwa złote i zero groszy; Część 12 - w wysokości 6 180,00 zł słownie: sześć tysięcy sto osiemdziesiąt złotych i zero groszy; Część 13 - w wysokości 6 544,00 zł słownie: sześć tysięcy pięćset czterdzieści cztery złote i zero groszy; Część 14 - w wysokości 6 544,00 zł słownie: sześć tysięcy pięćset czterdzieści cztery złote i zero groszy; Część 15 - w wysokości 9 816,00 zł słownie: dziewięć tysięcy osiemset szesnaście złotych i zero groszy; Część 16 - w wysokości 5 215,00 zł słownie: pięć tysięcy dwieście piętnaście złotych i zero groszy; Część 17 - w wysokości 2 617,00 zł słownie: dwa tysiące sześćset siedemnaście złotych i zero groszy; Część 18 - w wysokości 8 883,00 zł słownie: osiem tysięcy osiemset osiemdziesiąt trzy złote i zero groszy; Część 19 - w wysokości 2 381,00 zł słownie: dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt jeden złotych i zero groszy; Część 20 - w wysokości 4 839,00 zł słownie: cztery tysiące osiemset trzydzieści dziewięć złotych i zero groszy; Część 21 - w wysokości 11 667,00 zł słownie: jedenaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt siedem złotych i zero groszy; Część 22 - w wysokości 8 283,00 zł słownie: osiem tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy złote i zero groszy; Część 23 - w wysokości 11 080,00 zł słownie: jedenaście tysięcy osiemdziesiąt złotych i zero groszy; Część 24 - w wysokości 13 136,00 zł słownie: trzynaście tysięcy sto trzydzieści sześć złotych i zero groszy; Część 25 -w wysokości 13 991,00 zł słownie: trzynaście tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych i zero groszy; Część 26 - w wysokości 16 352,00 zł słownie: szesnaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt dwa złote i zero groszy. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania). - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5) Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6) Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach