Przetargi.pl
Naprawa oświetlenia zewnętrznego

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa oświetlenia zewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Naprawa oświetlenia zewnętrznego na dziedzińcu Urzędu Miasta Poznania obejmuje: - wymianę opraw oświetleniowych o mocy 150W i 70 W zainstalowanych w ziemi, - wymianę przewodów elektrycznych do opraw oświetleniowych, - wymianę obudowy rozdzielnicy oświetleniowej, - ułożenie przewodów zasilających w rurach ochronnych. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia w czynnym obiekcie Urzędu Miasta Poznania Wykonawca przestrzegał będzie następujących zasad: - zapewnienia stałego przejazdu i dojazdu oraz przejścia do obiektu- roboty powodujące utrudnienia w dostępności użytkowników do obiektu należy prowadzić poza godzinami pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz.17.00, we wtorek, środę, czwartek i piątek po godz. 15.30 oraz w dni wolne, w ścisłym uzgodnieniu z inspektorami nadzoru. - prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników budynku Urzędu Miasta Poznania; - uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót harmonogramu wykonywania robót oraz przedłożenia go w dniu podpisania umowy. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót przy czynnym obiekcie. Harmonogram przed złożeniem musi zostać uzgodniony z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację; - zorganizowania robót w sposób nienarażający użytkowników obiektu na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, nieutrudniające prowadzenia bieżącej działalności z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. W przypadku wystąpienia opóźnienia i zagrożenia terminu końcowego zakończenia robót Wykonawca zapewni pracę w soboty, niedziele, święta jak również w godzinach nocnych, po wcześniejszym zawiadomieniu (minimum z 2 dniowym wyprzedzeniem przed planowaną pracą w dniu ustawowo wolne) inspektorów nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w minimum co tygodniowych, a w razie konieczności również na każde żądanie Zamawiającego, naradach (radach budowy) z udziałem Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych, jak również stosować się do podjętych ustaleń i zobowiązań wobec Zamawiającego w terminach wskazanych w protokołach ze spotkań. Przed przystąpieniem do wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do: - odgrodzenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich oraz właściwe jej oznakowanie; - każdorazowego sprzątnięcia materiałów budowlanych utrudniających dojazd/dojście do budynku Urzędu; - sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bioz w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy; Wykonawca w trakcie realizacji zadania bezwzględnie przestrzegał będzie przepisy bhp i ppoż. Po zakończeniu robót Wykonawca doprowadzi do stanu pierwotnego terenu budowy. Wymagania dotyczące wyrobów budowlanych: Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry oraz odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy i materiały mają być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowny dokument (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnienie wymogów, deklarację właściwości użytkowych wyrobu budowlanego), dowód dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz muszą być oznakowane odpowiednim znakiem. Wykonawca przedstawi przed wbudowaniem materiału w konstrukcję aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności świadczące o dopuszczeniu do obrotu i powszechnego stosowania materiałów i urządzeń, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z 7.07.1994r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami). Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry oraz odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Z uwagi na reżim ścisłej ochrony konserwatorskiej Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru w uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków wszystkich elementów wykończeniowych mających wpływ na walory historyczne i wizualne budynku, w którym prowadzone będą prace (w szczególności: parametry estetyczne zewnętrzne urządzeń, elementów wykończeniowych, kolorystyka farb, itp.). Przed zamówieniem powyższych elementów Wykonawca ma obowiązek uzyskać ich pisemne zatwierdzenie u Zamawiającego. Wymagania w zakresie dokumentacji powykonawczej Dokumentacja powykonawcza (każda jej część) objęta przedmiotem zamówienia, będzie wykonana w języku polskim i przekazana Zamawiającemu w: a) 2 egzemplarzach w formie papierowej; b) 2 egzemplarzach w formie elektronicznej - na płytach CD w niezabezpieczonym/ edytowalnym formacie: - rysunki, schematy, diagramy w plikach .dwg i pdf. - opisy w plikach .doc i pdf. - tabele w plikach xls i pdf. Dokumentacja powykonwcza zawierać będzie wyniki pomiarów elektrycznych oraz pomiarów natężenia światła. Zamawiający wymaga, aby formy elektroniczna i papierowa dokumentacji były zgodne. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać w szczególności: 1) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót, 2) dzienniki budowy, 3) zawiadomienie o zakończeniu robót 4) komplet zatwierdzonych kart materiałowych wraz z aktualnymi atestami i certyfikatami, 5) komplet kart gwarancyjnych dla urządzeń, 6) komplet DTR i instrukcji obsługi dla urządzeń 7) komplet protokołów z prób i badań dla urządzeń i instalacji 8) aktualne świadectwa kalibracji przyrządów pomiarowych (dot. pomiarów elektrycznych, natężenia oświetlenia itp.), 9) aktualne zaświadczenia osób wykonujących pomiary (dot. pomiarów elektrycznych itp.), 10) kopię projektu powykonawczego (w tym projektu budowlanego) z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji robót, zmiany sklasyfikowane przez Projektanta, dokumentacja opatrzona opisem DOKUMENTACJA POWYKONAWCZA podpisana przez Kierownika robot, sprawdzona i zweryfikowana przez Inspektorów nadzoru. Odbiór dokumentacji powykonawczej: Opracowaną, przedłożoną i zweryfikowaną dokumentację powykonawczą Zamawiający odbierze przez podpisanie Protokołu Odbioru Dokumentacji. Przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym (e-mailowym) zawiadomieniu Zamawiającego o gotowości przekazania dokumentacji do odbioru z 3 dniowym wyprzedzeniem. W tym samym terminie Wykonawca przedłoży niezbędne do odbioru dokumenty. Aspekt środowiskowy: Wykonawca zapewnienia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizował ich ilości, gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewni ich sprawny odbiór lub ponowne wykorzystanie. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 3pkt 8,9,10,11 umowy. Dodatkowo, aspekt środowiskowy został uwzględniony poprzez zastosowanie oświetlenia typu LED, zgodnie z projektem budowlanym. Aspekt społeczny: Zamawiający dodatkowo punktować będzie wykonawców, którzy zdeklarują w ofercie, iż czynności związane z wykonaniem zamówienia realizować będą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę na pełny etat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ustala się wadium w wysokości 1600,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zatrudnianie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach