Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni jezdnej i pieszej części ul. Kolejowej na odcinku ul. Kraszewskiego i ul. Wolności w Choszcznie.

Gmina Choszczno ogłasza przetarg

  • Adres: 73-200 Choszczno, Wolności 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 765 93 00
  • Data zamieszczenia: 2022-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Choszczno
    Wolności 24
    73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 765 93 00
    REGON: 210967024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni jezdnej i pieszej części ul. Kolejowej na odcinku ul. Kraszewskiego i ul. Wolności w Choszcznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót związanych z naprawą nawierzchni jezdnej i pieszej części ul. Kolejowej na odcinku ul. Kraszewskiego i ul. Wolności w Choszczniew granicach i w zakresie określonym przez specyfikację warunków zamówienia (SWZ) oraz przedmiary robót i specyfikacje techniczne, a w tym między innymi:a) roboty rozbiórkowe,b) układanie krawężników i obrzeży,c) układanie warstw podbudowy,d) układanie nawierzchni,e) oznakowanie poziome i pionowe,f) roboty porządkowe,oraz wykonanie wszelkich innych, niewymienionych w lit. a) – f) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli:a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację zamówienia - wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w wysokości minimum 200 000,00 zł.b) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca udokumentuje wykonanie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie lub też budowie drogi klasy minimum D o nawierzchni bitumicznej, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że wykonane roboty zostały wykonane należycie i w terminie.c) Wykonawca posiada lub dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą pełniącą funkcję kierownika robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach