Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni dróg gminnych wewnętrznych w m. Czarnkowie, Lipno, Gaworkowo i Zdroje.

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 666 100 , fax. 943 666 105
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 42433
    78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 666 100, fax. 943 666 105
    REGON: 52388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni dróg gminnych wewnętrznych w m. Czarnkowie, Lipno, Gaworkowo i Zdroje.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontowych robót drogowo-budowlanych polegających na realizacji inwestycji p.n. Naprawa nawierzchni dróg gminnych wewnętrznych w m. Czarnkowie, Lipno, Gaworkowo i Zdroje. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: - Część 1 – Naprawa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w m. Czarnkowie, położonej na dz. nr 141, obręb ewidencyjny Czarnkowie, o powierzchni 2.800 m2. - Część 2 – Naprawa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w m. Lipno, położonej na dz. nr 90, obręb ewidencyjny Lipno, o powierzchni 1.950 m2. - Część 3 – Naprawa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w m. Gaworkowo, położonej na dz. nr 49 i 11, obręb ewidencyjny Gaworkowo, o powierzchni 3.500 m2. - Część 4 – Naprawa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w m. Zdroje, położonej na dz. nr 258, 261, 328 i 278, obręb ewidencyjny Popielewo, o powierzchni 3.600 m2. 2. W ramach inwestycji należy wykonać następujące prace: 2.1. Pozyskanie z terenu zlikwidowanego torowiska tłucznia będącego własnością Zamawiającego, dokonanie jego przekruszenia do frakcji uziarnienia 0-63mm, doziarnienia go frakcją 0-6mm wraz z transportem na miejsce wbudowania na poszczególnych drogach. 2.2. Wyrównanie kolein powstałych wskutek intensywnego spływu wód opadowych. 2.3. Profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża. 2.4. Utwardzenie nawierzchni drogi przy użyciu pozyskanego kruszywa łamanego 0-63 mm gr.10 cm, odcinkowo o gr. 15 cm po zagęszczeniu. 3. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie powyższych remontowych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizować obowiązki umowne w okresie udzielonej gwarancji. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. 5. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. 6. Zamawiający zakłada możliwość dokonania wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem publicznym w dniach od 10.09.2018r. do 21.09.2018r. w godzinach od 08:00 – 15:00. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych specyfiką zakresu przedmiotowych robót remontowych oraz ewentualne wykonanie rysunków powykonawczych przeprowadzonych robót. 8. Cały zakres robót wykonawca wykona z materiału Zamawiającego pozyskanego z nasypów kolejowych oraz własnego w zakresie doziarnienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4. Formularz ofertowy - na załączniku nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach