Przetargi.pl
NAPRAWA NAWIERZCHNI ALEJEK PARKOWYCH W ZABYTKOWYM PARKU DIETLA PRZY ULICY ŻEROMSKIEGO W SOSNOWCU

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA NAWIERZCHNI ALEJEK PARKOWYCH W ZABYTKOWYM PARKU DIETLA PRZY ULICY ŻEROMSKIEGO W SOSNOWCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni alejek parkowych w zabytkowym parku Dietla przy ulicy Żeromskiego w Sosnowcu, zgodnie z Pozwoleniem nr K/526/2018 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 23 maja 2018 roku. Park jest częścią zabytkowego zespołu przypałacowo-parkowego związanego z dawnym pałacem Henryka Dietla i jest wpisany do rejestru zabytków decyzją nr A/1702/98 z dnia 31 grudnia 1998 roku. Prace obejmują naprawę ubytków w alejkach o nawierzchni z asfaltobetonu oraz alejek o nawierzchni żwirowych według załącznika mapowego. Naprawa ubytków nawierzchni alei parkowych z asfaltobetonu obejmuje: a) sprawdzenie stanu zachowania nawierzchni oraz podbudowy b) docięcie i rozkucie zdegradowanej nawierzchni w celu nadania regularnego kształtu c) wyrównanie krawędzi d) skropienie podbudowy e) ręczne ułożenie mieszanki mineralno-asfaltowej, a następnie jej zagęszczenie Naprawa ubytków alei parkowych o nawierzchni żwirowej obejmuje: 1. sprawdzenie stanu nawierzchni oraz podbudowy 2. uzupełnienie ubytków warstwą o odpowiedniej grubości, wynikającej z zaleceń producenta 3. wykonanie nawierzchni na całej szerokości w miejscach gdzie znajduje się obecnie nawierzchnia z gruzu lub destruktu W obu przypadkach należy wymienić uszkodzone lub uzupełnić brakujące obrzeża. Prowadzone działania maja na celu przyczynić się do poprawy wyglądu i estetyki parku nie naruszając jednak jego zabytkowej substancji. Szczególną uwagę należy zwrócić na istniejącą zieleń tak aby podczas prowadzenia prac nie doszło do uszkodzenia systemów korzeniowych drzew i innych roślin. Naprawa nawierzchni z asfaltobetonu obejmuje alejkę o długości ok. 145 m oznaczoną na mapie nr 1 oraz alejkę o długości 20 m oznaczoną na mapie nr 2 . Powierzchnia alejek ok. 400 m2, powierzchnia napraw 150 m2, długość obrzeży do wymiany i uzupełnienia 100 mb. Naprawa nawierzchni żwirowej obejmuje alejkę o długości ok. 300 m oznaczoną na mapie nr 3 oraz alejkę o długości 145 m oznaczona na mapie nr 4. Powierzchnia alejek do uzupełnienia nawierzchni mineralnej ok. 1150 m2 przy czym na długości ok. 150 m (część alejki nr 3 i 4) przed naprawa należy usunąć nawierzchnie z destruktu o grubości 4 – 5 cm. Na pozostałych odcinkach nawierzchnię z kruszywa dolomitowego należy pozostawić, ewentualnie doziarnić i po zagęszczeniu potraktować jako podbudowę. Do napraw i uzupełnienia należy zastosować następujące materiały: 1. alejki asfaltobetonowe: beton asfaltowy AC8S 50/70 dla KR1-2 2. obrzeża dwuwarstwowe betonowe 6 x 20 x 100 cm na obu typach alejek 3. alejki żwirowe: mieszanka mineralna typu Hansegrand-Robust o uziarnieniu 0 – 11 mm, ciężarze wbudowania: 2,00 t/m3. Zagęszczenie według metody Proctora powinno wynosić 2,099 g/cm3. Zestawienie robót ilości i asortymentu robót: 1. wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z asfaltobetonu 150 m2 2. wymiana i uzupełnienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm 60 mb 3. usunięcie warstwy destruktu (korytowanie na gł. 5 cm) wraz z odwozem urobku i kosztem zagospodarowania odpadu 390 m2 4. uzupełnienie podbudowy kruszywem naturalnym łamanym 0 -31,5 mm 380 m2 5. wykonanie nawierzchni mineralnej typu Hansegrand-Robust 1150 m2. Uwagi: Wykonawca powinien uwzględnić konieczność koordynacji prac z innymi wykonawcami robót na terenie parku, związanych z wymianą oświetlenia oraz małej architektury. Załącznikiem do SIWZ jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe). Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności robotnika budowlanego (przynajmniej 2 pracowników wykonujących roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie dróg, ciągów rowerowych itp.) obejmujące cały obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Przedmiarze robót. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: każdorazowo na żądanie Inspektora nadzoru – koordynatora umowy, w terminie wskazanym przez niego, Wykonawca zobowiązany jest do przestawienia następujących dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników na budowie na podstawie umowy o pracę, a) wydruku ZUS - DRA potwierdzonego za zgodność z oryginałem uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy za ostatni wymagalny okres rozliczeniowy lub b) kopii umów o pracę (do wglądu) Pracowników świadczących określone czynności na budowie. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; nieprzedłożenie przez Wykonawcę w/w dokumentów potwierdzających zatrudnienie na budowie w okresie realizacji poszczególnych części zamówienia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1 108,67 zł (słownie: tysiąc sto osiem złotych, 67/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 69 1050 1360 1000 0022 7156 4235
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach