Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie 97
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 013058050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiot zamówienia stanowi naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych.2) Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50850000-83) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określa:- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ)- pozostałe załączniki SWZ. 4) Każdorazowa dostawa sprzętu po wykonanej naprawie zakończona będzie odbiorem ilościowym i jakościowym, potwierdzonym protokołem odbioru przedmiotu umowy wykonanym przez Wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, podpisanym przez przedstawicieli Stron.5) Sprzęt kwaterunkowy będący przedmiotem zamówienia Wykonawca odbierze do naprawy i dostarczy po naprawie z/do magazynu Zamawiającego Warszawa, ul. Nieświeska 54/56 na swój koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem. 6) Usługę uważa się za wykonaną, a ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą, gdy przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę i przyjęty protokołem odbioru.7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, dla niniejszego postępowania do dnia 08.11.2024 r. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe. Cena jednostkowa asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji musi być identyczna. W przypadku rozbieżności cen jednostkowych asortymentu z zamówienia podstawowego oraz takiego samego asortymentu objętego prawem opcji, Zamawiający uzna za prawidłową cenę jednostkową asortymentu z zamówienia podstawowego, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do udzielenia stosownych wyjaśnień na postawie art. 223 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości lub części zamówienia objętego prawem opcji w dowolnej ilości, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń. 8) Wymagany minimalny okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.9) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, szczegółowe ilości sprzętu do naprawy zostaną określone przez Zamawiającego w zgłoszeniu pisemnym przesłanym do Wykonawcy. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 10) Przedmiot umowy może być dostarczony i odebrany wyłącznie w dni robocze tj.: od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 do 14.00, a w piątek w godzinach 8.00 do 12.00.11) Termin dostarczenia przedmiotu umowy uzgodniony będzie przez Wykonawcę z Zamawiającym z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50850000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.700,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca ma wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług:1. jednej usługi polegającej na naprawie i/lub remoncie łóżek polowych i/lub taboretów polowych na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (każda)oraz2. jednej usługi polegającej na naprawie i/lub remoncie łóżek koszarowych metalowych na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto (Załącznik nr 04 do SWZ) (każda)wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.6.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:a) atestu higienicznego tkaniny leżyska łóżka polowego;b) atestu higienicznego tkaniny siedziska taboretu polowego;c) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny leżyska łóżka polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie;d) certyfikatu wytwórcy lub karty charakterystyki producenta tkaniny siedziska taboretu polowego potwierdzającego/cej jej właściwości przeciwgnilne i wodoodporne oraz wymaganą wytrzymałość wątka i osnowy na zrywanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa mebli i konserwacja wyposażenia meblowego oraz elementów wnętrz w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-04-13 - Usługa dostosowanie mebli laboratoryjnych do potrzeb pracowni Covid - zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2021-04-09 - Naprawa mebli i konserwacja wyposażenia meblowego oraz elementów wnętrz w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej.
Dodano: 2020-12-21 - Usługa konserwacji zabytkowego pianina dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-08-31 - Usługi konserwacji zabytkowych mebli na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Historii Radomia w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno –historycznej”
Dodano: 2020-07-08 - Usługa konserwacji zabytkowych mebli, przedmiotów drewnianych oraz pianina dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-07-06 - Usługi konserwacji zabytkowych mebli oraz obiektów archeologicznych na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Historii Radomia w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno –historycznej”
Dodano: 2020-06-17 - Naprawa łóżek polowych i taboretów polowych.
Dodano: 2020-05-06 - Kompleksowa restauracja zabytkowych mebli wraz z montażem w sali ekspozycyjnej w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno –historycznej”
Dodano: 2020-02-03 - Naprawa i konserwacja wyposażenia meblowego oraz elementów wnętrz w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2019-08-02