Przetargi.pl
Naprawa kontenerów medycznych na podwoziu IVECO dla Jednostek Wojskowych z rejonu odpowiedzialności 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa kontenerów medycznych na podwoziu IVECO dla Jednostek Wojskowych z rejonu odpowiedzialności 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa kontenerów medycznych na podwoziu IVECO dla Jednostek Wojskowych z rejonu odpowiedzialności 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim. 2. Zakres naprawy wszystkich pojazdów będzie obejmował następujące czynności: 1) wymiany całkowitej podłogi kontenera: 2) naprawa ogrzewania postojowego; 3) uszczelnienie dachu i ścian kontenera: 4) naprawa instalacji elektrycznej: 5) naprawa interkomu, sygnalizacji dźwiękowej; 6) naprawa sygnalizacji błyskowej; 7) naprawa zamków drzwi, uszczelek gumowych, sprężyn gazowych; 8) wymiana okien. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do niniejszej SIWZ. 4. Przyjęcie przez Wykonawcę sprzętu do naprawy dokonuje się na podstawie protokołu przyjęcia sprzętu do naprawy. 5. Części użyte do naprawy będą nowe i o potwierdzonej jakości, o parametrach nie gorszych od części producenta nadwozia. 6. Materiały zużyte, wymontowane w czasie napraw z pojazdów, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. 8. Zamawiający informuje, że możliwe jest dokonanie oględzin poszczególnych pojazdów przeznaczonych do naprawy w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. W sprawie dokonania oględzin należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: - p. Barbara SZUBERT – tel. 261 474 580 - lub p. Krzysztof ŁUŻYŃSKI – tel. 261 474 074 Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po dokonaniu oględzin wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją usługi, będącej przedmiotem zamówienia – min. 3 osoby z wykształceniem lub odpowiednimi kwalifikacjami uprawniającymi do naprawy pojazdów (prace blacharskie, lakiernicze, mechaniczne). 10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. Zasady zatrudnienia, kontroli i naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 8 500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Formularz cenowy 3) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach