Przetargi.pl
NAPRAWA IZOLACJI ZEWNĘTRZNYCH, NAPRAWA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH I INSTALACJI BUDYNKÓW NR 4 i 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA IZOLACJI ZEWNĘTRZNYCH, NAPRAWA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH I INSTALACJI BUDYNKÓW NR 4 i 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ŚWIDWINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac remontowych budynku nr 4 obejmuje: a) Prace wyburzeniowe w postaci rozbiórki lekkich ścian działowych, lekkiego stropu drewnianego, ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami, b) Renowacja tynków wewnętrznych ścian i sufitów kondygnacji parteru poprzez skucie istniejących tynków i wykonanie nowych oblicowań, c) Wykonanie powłok malarskich ścian i sufitów, d) Remont posadzek poprzez demontaż istniejących i wykonanie nowych konstrukcji posadzek, wykonanie nowych oblicowań oraz renowacje istniejących wraz z wykonaniem nowych schodów wewnętrznych, e) Wymiana wskazanych drzwi wewnętrznych, f) Wymiana podokienników wewnętrznych, g) Wykonanie podziału pomieszczeń poprzez wstawienie ścian systemowych przeziernych z PVC wraz z drzwiami wewnętrznymi, h) Powiększenie przejścia pomiędzy pomieszczeniami wraz ze wstawieniem nadproży prefabrykowanych oraz nowych drzwi wewnętrznych, i) Wykonanie i montaż nowych schodów wewnętrznych stalowych. j) Remont instalacji elektrycznej k) Wykonanie instalacja kanalizacji oraz wody zimnej i cwu, l) Roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 2. Zakres prac remontowych budynku nr 5 obemuje: a) Renowacja tynków wewnętrznych ścian i sufitów kondygnacji parteru poprzez skucie istniejących tynków i wykonanie nowych oblicowań, b) Wykonanie powłok malarskich ścian i sufitów, c) Remont posadzek poprzez demontaż istniejących i wykonanie nowych konstrukcji posadzek, wykonanie nowych oblicowań oraz renowacje istniejących wraz z wykonaniem nowych schodów wewnętrznych, d) Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, e) Wymiana podokienników wewnętrznych i zewnętrznych z montażem nowych okien, f) Montaż krat okiennych zgodnie ze specyfikacją zamawiającego, g) Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z systemem odwodnienia budynku, h) Wykonanie nowej elewacji budynku wraz z drenażem, i) Wykonanie nowego zejścia do budynku. j) Remont instalacji elektrycznej k) Roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 3. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia i kolejność wykonywania prac, określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, które stanowią jej integralną część, tj.: 1) do BUDYNKU NR 4: a) Branża ogólnobudowlana: ­Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Roboty ogólnobudowlane – załącznik 8 do SIWZ; ­ Opis techniczny prac remontowych budynku nr 4 – załącznik 9 do SIWZ; ­ Przedmiar robót branża budowlana bud. 4 – załącznik nr 10 do SIWZ b) Branża elektryczna: ­ Specyfikacja techniczna instalacje elektryczne (ST) – załącznik 11 do SIWZ; ­ Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej zewnętrznej – załącznik 12 do SIWZ; ­ Przedmiar robót branża elektryczna – załącznik nr 13 do SIWZ ­ Rysunki: E1 – Instalacje oświetleniowe budynek 4 E2 – Instalacje elektryczne budynek 4 E3 – Schemat ideowy tablicy TE budynek 4 E4– Schemat ideowy instalacji strukturalnej budynek 4 c) Branża sanitarna: ­ Specyfikacja techniczna branża sanitarna (ST) – załącznik 14 do SIWZ; ­Projekt wykonawczy instalacji sanitarnej – załącznik 15 do SIWZ; ­ Przedmiar robót branża sanitarna – załącznik nr 16 do SIWZ 2) do BUDYNKU NR 5: a) Branża ogólnobudowlana: ­ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Roboty ogólnobudowlane – załącznik 17 do SIWZ; ­ Opis techniczny prac remontowych budynku nr 5 – załącznik 18 do SIWZ; ­ Przedmiar robót branża budowlana – załącznik nr 19 do SIWZ b) Branża elektryczna: ­ Specyfikacja techniczna instalacje elektryczne (ST) – załącznik 20 do SIWZ; ­ Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej zewnętrznej – załącznik 21 do SIWZ; ­ Przedmiar robót branża elektryczna – załącznik nr 22 do SIWZ ­ Rysunki: E1 – Instalacje oświetleniowe budynek 5 E2 – Instalacje elektryczne budynek 5 E3 – Schemat ideowy tablicy TE budynek 5 E4– Schemat ideowy instalacji strukturalnej budynek 5 4. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej, w szczególności: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Roboty ogólnobudowlane bud. 4– zał. 8 do SIWZ; b) Opis techniczny prac remontowych budynku nr 4 – zał. 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót branża budowlana bud. 4 – zał. 10 do SIWZ d) Specyfikacja techniczna instalacje elektryczne (ST) bud. 4 – zał. 11 do SIWZ; e) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej zewnętrznej bud. 4 – zał.12 do SIWZ; f) Przedmiar robót branża elektryczna bud. 4 – zał. nr 13 do SIWZ g) Specyfikacja techniczna branża sanitarna (ST) bud. 4 – zał. 14 do SIWZ; h) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnej bud. 4 – zał. 15 do SIWZ; i) Przedmiar robót branża sanitarna bud. 4– zał. 16 do SIWZ j) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Roboty ogólnobudowlane bud. 5 – zał. 17 do SIWZ; k) Opis techniczny prac remontowych bud. 5 – zał.18 do SIWZ; l) Przedmiar robót branża budowlana bud. 5 – zał. 19 do SIWZ m) Specyfikacja techniczna instalacje elektryczne (ST) bud. 5 – zał. 20 do SIWZ; n) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej zewnętrznej bud. 5 – zał. 21 do SIWZ; o) Przedmiar robót branża elektryczna bud. 5 – zał. 22 do SIWZ 5. Postanowienia dotyczące równoważności. a) W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia, w tym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach załączonych do SIWZ jakichkolwiek oznaczeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów (wyrobów) przewidzianych do zastosowania, które charakteryzują produkty lub usługi, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, co oznacza że zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać parametry techniczno-użytkowe takie same lub lepsze w stosunku do produktów wskazanych w dokumentacji technicznej oraz SIWZ. b) Jako równoważne mogą być traktowane technologie, urządzenia i materiały, które posiadają w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej: - nie niższą jakość, estetykę i parametry eksploatacyjne, - wymiary gabarytowe nie powodujące zmian w dokumentacji, zwłaszcza budowlano-konstrukcyjnej obiektu, - nie niższą żywotność w użytkowaniu, - wymagane parametry techniczne i jakościowe, - nie gorszą gwarancję i rękojmię. 6. Warunki gwarancji. a) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, nie może być krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez wad i usterek przez Strony, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. b) Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu obioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 7. Postanowienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub jego Podwykonawcę (o ile występuje), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm.), na cały okres obowiązywania umowy, osób wykonujących bezpośrednio czynności wymienione w pkt. 1 i 2. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych tj. oferty przewidującej, odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp). 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 14. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust 2 ustawy Pzp. 17. Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców na zasadach określonych w SIWZ i ww. ustawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000, 00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w formie gwarancji nie może zawierać w swojej treści wymogu przestawienia żądania zapłaty kwoty gwarancji za pośrednictwem/ po potwierdzeniu banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (stwierdzającym, że figurujące na nim podpisy zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentowania Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 26 1010 1599 0194 2213 9120 2000 odpowiednio z dopiskiem: „Wadium – ZP/40/2018 – Remont budynków nr 4 i 5 w Świdwinie” 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach