Przetargi.pl
Naprawa i przegląd aparatu Magnetom Avanto

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    Dojazd 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
    REGON: 63117871000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i przegląd aparatu Magnetom Avanto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest naprawa i przegląd rezonansu magnetycznego MR Magnetom Avanto - Simens, rok produkcji 2010, będącego w posiadaniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia polega na: • wymianie kompletnej głowicy chłodzącej, • wymianie kompletnego kompresora, • wymianie kompletu linii helowych, • uzupełnieniu poziomu ciekłego helu w ilości 250 litrów. • przeprowadzeniu przeglądu technicznego aparatu łącznie z wpisem do paszportu technicznego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz na zainstalowane części zamienne na okres minimum 6 miesięcy. Po dokonaniu montażu części Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz wymienionych części wraz z kartą gwarancyjną lub podobny dokument wystawiony przez producenta części. Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta lub certyfikat ISO 13485 na wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz dostęp do wszystkich części zamiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach