Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawa tonerów w 2019 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
    Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych, administrowanie centralą telefoniczną oraz dostawa tonerów w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, naprawa i konserwacja urządzeń telekomunikacyjnych oraz naprawa linii telefonicznych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości Samorządowego Zakładu Budżetowego w 2019 r. Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć:  centrale telefoniczne Simens Hi Path 3800, Simens Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190.  aparaty telefoniczne,  urządzenia wielofunkcyjne z faksem. Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:  przeglądy okresowe,  regulacje,  naprawy urządzeń telekomunikacyjnych i linii telefonicznych. Aparaty telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji. 2) Zakres czynności zarządzania i administrowania centralami telefonicznymi obejmuje:  Wewnętrzny system taryfikacyjny.  Zestawienie połączeń konferencyjnych.  Połączenia oczekujące.  Połączenie trójstronne.  Układ sekretarsko-dyrektorski.  Przekazywanie połączeń (transfer).  Zawieszenie połączenia.  Przejęcie wywołania z innego aparatu.  Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy).  DISA (system kierowania ruchem przychodzącym).  System poczty głosowej.  Zapowiedź słowną.  Usługę „nie przeszkadzać”.  Wejście „na trzeciego” z powiadomieniem.  Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna).  Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) – CFU.  Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) – CFNR.  Przenoszenie wywołań przy zajętości – CFB.  Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego.  Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji.  Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów wewnętrznych do portów wewnętrznych.  Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii).  CLIP – identyfikację numeru dzwoniącego.  CLIR – blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego. 3) Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej:  Programowanie NT1 plus.  Programowanie aparatu telefonicznego KXP 3250PD.  Instalację aparatów telefonicznych.  Wymianę przewodu aparat telefoniczny – słuchawka.  Wymianę przewodu aparat telefoniczny – gniazdko.  Wymianę końcówki RJ.  Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych.  Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie Gdańskich Nieruchomości.  Układanie przewodu YTKSY.  Układanie przewodu UTP4 kat 5.  Montaż łączówek typu krone.  Pomiar kabla.  Montaż i demontaż gniazda telefonicznego.  Krosowanie obwodów.  Demontaż końcówek krone LSA.  Montaż przełącznicy telefonicznej.  Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej.  Demontaż i montaż instalacji telefonicznej.  Instalację faksu.  Programowanie centrali. 4) Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej:  Wymianę układu zasilania.  Wymianę wałków pobierających papier.  Wymianę baterii litowej.  Wymianę lampy grzewczej/fusera.  Wymianę czujnika papieru.  Wymianę tonera.  Wymianę zespołu utrwalacza lasera. 5) Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem:  Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru.  Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru.  Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru.  Oczyszczenie wnętrza urządzenia.  Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego.  Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski, itp).  Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp).  Smarowanie mechaniki.  Sprawdzenie i testowanie. 6) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w ppkt 3) i 4) pkt 1 SIWZ (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu). 7) Miejsce zainstalowania telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem: Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1, Zarząd, Archiwum, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, ul. Partyzantów 74 Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6A, BOM nr 1 ul. Sienna 6, BOM nr 2 ul. Dyrekcyjna 7, BOM nr 4 ul. Gościnna 17, BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44, BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12, BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31, Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Wronki 7, Dział Utrzymania Technicznego i Remontów ul. Floriańska 2. 8) Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery. Ilość telefaksów będących w użytkowaniu Gdańskich Nieruchomości oraz ilość tonerów planowanych na rok 2019: Nazwa i typ faksu, Ilość [szt.], Ilość tonerów [szt.], HP – 1319-6, 60, HP – 1522-3, 36, HP – 1536-5, 60, HP – 2025-1, 12 cz/b i 24 szt. kolorowe (36 szt.), HP CM – 2320-1, 12 cz/b i 36 szt. kolorowe (48 szt.), HP – 3050-4, 48, HP – 3015-4, 48, HP – 3200-1, 12, Samsung SCX4833 fr-1, 12, RAZEM 360. 9) Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych muszą spełniać następujące wymagania: a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą, b) posiadać oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta, nr produktu, oraz termin ważności, c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, f) praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia, g) zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia. 10) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług:  Przeglądy instalacji telefonicznych,  Ekspertyz technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali,  Porady techniczne na telefon,  Kontakt z operatorem w sprawie awarii linii miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32500000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty. 5. Podać w wykazie „zdolność zawodowa – wykaz osób” ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku serwisanta. 6. Złożyć “Formularze cenowe”, które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego. 7. Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części. 8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 14 ppkt. 2-5 SIWZ 9. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach