Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, plac Niepodległości
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 565 20 42, 82 563 00 66, , fax. 825 632 262
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
plac Niepodległości 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 565 20 42, 82 563 00 66, , fax. 825 632 262
REGON: 060695455 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzopg.bip.mbnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa i konserwacja systemów telewizji dozorowej CCTV zainstalowanych na przejściach granicznych w województwie lubelskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy i konserwacji systemów telewizji dozorowej CCTV zainstalowanych na przejściach granicznych w województwie lubelskim. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) część nr 1 – naprawa uszkodzonych elementów systemu telewizji dozorowej CCTV na przejściach granicznych z Ukrainą – województwo lubelskie, 2) część nr 2 – konserwacja systemu telewizji dozorowej CCTV na przejściach granicznych z Ukrainą - województwo lubelskie, 3) część nr 3 – konserwacja systemu telewizji dozorowej CCTV na przejściach granicznych z Białorusią - województwo lubelskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń podlegających naprawie i konserwacji zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w Istotnych postanowieniach umowy: dla części nr 1 – w załączniku nr 6A do SIWZ, dla części nr 2 – w załączniku nr 6B do SIWZ oraz dla części nr 3 – w załączniku nr 6C do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50300000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2020-06-04 - Świadczenie usług serwisu i konserwacji urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla Oddziałów w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu oraz z podziałem na części
Dodano: 2020-04-29 - Serwis urządzeń drukujących
Dodano: 2020-02-19 - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących
Dodano: 2019-03-01 - Świadczenie serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących
Dodano: 2019-01-31