Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2018 roku

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2018 roku. 2. Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz kamer i stacji pogodowych systemu monitoringu na drogach administrowanych przez RDW w Wąbrzeźnie została zawarta w załączniku nr 11 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości lokalizacji przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. 4. Zakres usług dla sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych obejmuje: A. W ramach konserwacji należy wykonać wszystkie poniższe czynności:  czyszczenie i konserwację masztów, soczewek, odbłyśników, komór, paneli, diod sygnalizatorów i sterowników;  czyszczenie i konserwację szaf sterowniczych i sterowników;  dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.);  wykonanie pomiarów bieżących i okresowych w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane), nie rzadziej niż raz na kwartał, z czego wykonawca sporządzi protokół i dołączy go do faktury. Ponadto jeśli wystąpi:  zgłaszanie awarii wymagających naprawy serwisowej lub pogotowia energetycznego;  zgłaszanie stanu wyeksploatowania urządzeń sygnalizacyjnych do planowania remontu. B. W ramach napraw:  wymiana zużytych (przepalonych) pojedynczych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych, wyłącznika wzbudzającego, sterownika, akumulatorów przy znakach aktywnych oraz uszkodzonych soczewek sygnałowych;  usuwanie drobnych usterek;  usuwanie doraźnej awarii zasilania na odcinku od sterownika do sygnalizatorów na zasilanie rezerwowe;  malowanie masztów, szaf sterowniczych i zasilających;  dokonywanie korekt czasowych faz i cykli sygnalizacji;  dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W ramach każdej naprawy należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z działem III pkt 4 ppkt A SIWZ. C. W ramach naprawy awaryjnej:  naprawa skutków dewastacji (zniszczeń, uszkodzeń, kradzieży), zdarzeń drogowych lub działania warunków atmosferycznych oraz przywrócenie do stanu pierwotnego instalacji i urządzeń sterowania ruchem, znaków aktywnych;  dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W ramach każdej naprawy awaryjnej należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z działem III pkt 4 ppkt A SIWZ. 5. Zakres usług dla elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu obejmuje:  sprawdzanie i regulacja zamocowań kamer (stacji pogodowych);  sprawdzenie połączeń obudów kamer (stacji pogodowych) oraz ich wymiana w razie konieczności;  czyszczenie obudów, kloszy kamer (stacji pogodowych), masztów, wysięgników oraz innych elementów mechanicznych;  sprawdzanie, regulacja oraz zmiana ustawienia kamer (stacji pogodowych);  likwidowanie uszkodzeń sieciowych powodujących wyłącznie kamer (stacji pogodowych) oraz sprawdzanie układu ich zasilania;  malowanie masztów oraz innych elementów towarzyszących;  usuwanie drobnych usterek oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu (z wyłączeniem kamer i stacji pogodowych). 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, na każdorazowe odrębne zlecenie określające lokalizację usługi, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem RDW w Wąbrzeźnie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii sygnalizacji przez całą dobę, zgłaszanych na telefon lub fax przez przedstawicieli zamawiającego i Policji właściwych miejscowo. 8. Czas przystąpienia do wykonania usług od momentu otrzymania zlecenia przez RDW w Wąbrzeźnie, wynosi maksymalnie 12 godzin – od momentu przyjęcia zgłoszenia przez wykonawcę. Więcej informacji można znaleźć w dziale XIII pkt 1 ppkt 1.2 SIWZ. 9. W przypadku powstania awarii sygnalizacji, która może przyczynić się do możliwości powstania kolizji drogowej wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiedniej dla miejsca usytuowania sygnalizacji jednostki Policji i przedstawiciela zamawiającego oraz podjęcia niezwłocznie działań zmierzających do usunięcia uszkodzenia i uruchomienia sygnalizacji w cyklu awaryjnym. 10. W przypadkach, gdy podczas wykonywania konserwacji lub naprawy, wystąpi konieczność dodatkowych wymian lub napraw, mogą one być wykonane tylko za zgodą zamawiającego. 12. Materiały eksploatacyjne związane z naprawą sygnalizacji świetlnej (np. żarówki, bezpieczniki) oraz w ramach naprawy awaryjnej dostarczać będzie wykonawca na własny koszt. Zamawiający dodatkowo zapłaci za użyte materiały do naprawy wg aktualnych cen zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym i okazaniu dowodu zakupu (faktury VAT, rachunku). Zastosowane materiały do napraw winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania. 13. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznego RDW w Wąbrzeźnie o rozpoczęciu i zakończeniu wykonania usługi. 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia zapisów w dzienniku eksploatacji sygnalizacji zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki umieszczania na drogach (załącznik do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Informacje dotyczące oceny ofert 15. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach