Przetargi.pl
naprawa i konserwacja instalacji wentylacyjnych zlokalizowanych w obiektach MS AGH - KC-zp.272-219/19

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 15770000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    naprawa i konserwacja instalacji wentylacyjnych zlokalizowanych w obiektach MS AGH - KC-zp.272-219/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia należy świadczyć usługi konserwacji i napraw instalacji wentylacyjnych zlokalizowanych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Lokalizację i typ urządzeń wentylacyjnych objętych przedmiotem zamówienia określają załączniki nr 10-12 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I. Utrzymanie instalacji wentylacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem przestojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych, w tym: 1) Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych instalacji wentylacyjnych cztery razy w każdym roku kalendarzowym trwania umowy: pierwszy w przegląd w marcu, drugi przegląd w czerwcu, trzeci przegląd we wrześniu, czwarty przegląd w grudniu, oraz wykonywanie w czasie tych przeglądów czynności konserwacyjnych, określonych w ad I. poniżej. 2) Usuwanie niesprawności instalacji wentylacyjnych w dni robocze, po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego, z wykorzystaniem podstawowego zestawu narzędzi, materiałów i części, które można wykonać niezwłocznie po przybyciu pracownika Wykonawcy do obiektu, w którym znajduje się niesprawny element instalacji wentylacyjnej. Jeżeli zgłoszonej niesprawności nie można usunąć w ten sposób, Wykonawca sporządzi kosztorys naprawy i przedstawi go Zmawiającemu do akceptacji. 3) Wykonanie pomiarów wydajności wentylacji we wszystkich obiektach Miasteczka Studenckiego AGH objętych przedmiotem zamówienia. Pomiary należy wykonać raz w każdym roku kalendarzowym trwania umowy roku, w czerwcu. 4) Prowadzenie dokumentacji technicznej konserwacji i napraw instalacji wentylacyjnych (założenie i prowadzenie Zeszytu Konserwacji i Napraw Instalacji Wentylacji dla każdego z obiektów). II. Wykonywanie napraw instalacji wentylacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH, których nie można usunąć w sposób określony w pkt I ppkt 2, w tym wymiany zużytych elementów instalacji, na podstawie odrębnych zleceń wystawianych każdorazowo przez Zamawiającego, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego kosztorysu naprawy, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2) powyżej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 917, z poźn. zm.), osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu: a) Przeglądów technicznych instalacji wentylacyjnych. b) Napraw instalacji wentylacyjnych. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 par. 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. W przypadku, w którym Wykonawca nie dostarczy wymaganych dokumentów lub wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, lub też dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać, Zamawiający może wypowiedzieć Umowę z przyczyn występujących po stronie Wykonawcy. Wykonawca winien wykazać, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przez: a) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; b) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez jedną osobę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – wypełniony, uzupełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią) wraz z załącznikami 1A i 1B b) Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza c) pełnomocnictwo składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza d) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów e) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach