Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2019 roku

Nadleśnictwo Połczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Szczecinecka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 662 230 , fax. 943 662 230
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Połczyn
    Szczecinecka 12
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 662 230, fax. 943 662 230
    REGON: 33004428100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o wartości 200.000,00 zł netto (słownie: dwieście tysięcy złotych) polegających na naprawie niewielkich odcinków dróg leśnych, których stan techniczny nie pozwala na wywóz drewna oraz prowadzenie pilnych prac gospodarczych. Naprawy w głównej mierze będą polegały w szczególności na: • karczowaniu pni, • likwidacji kolein i nieprzejezdnych dziur – profilowanie i zagęszczanie nawierzchni gruntowej, • naprawie warstwy odsączającej grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni, • naprawie podbudowy z tłucznia budowlanego 0-63mm warstwą gr. 8 cm po zagęszczeniu, • naprawie podbudowy z tłucznia budowlanego 0-63mm warstwą gr. 15 cm po zagęszczeniu, • naprawie warstwy wierzchniej z tłucznia kamiennego warstwą gr. 7 cm po zagęszczeniu • doziarnienieniu nawierzchni mieszanką kruszyw 0-31,5 mm, grubości do 10 cm po zagęszczeniu, • uzupełnieniu pobocza gruntem rodzimym, • naprawie przepustów wraz z wymianą zniszczonych elementów (kręgów, przyczółków), • udrożnieniu odpływu (rowu) lub oczyszczenie dołów chłonnych, • wymianie uszkodzonych płyt IOMB, 2. Naprawy będą każdorazowo zlecane oddzielnym zleceniem i rozliczane w oparciu o kalkulację sporządzoną na podstawie stawek jednostkowych podanych w ofercie. 3. Zakres robót będzie wynikał z określonych dla każdej naprawy potrzeb i będzie określony w zleceniu wg stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji wariantów prowadzenia robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia robót najpóźniej w okresie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zlecenia. Zamawiający jako dodatkowe kryterium oceny ofert ustala termin realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie stawia wymagań co do zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust 3a PZP). Zobowiązanie do zatrudnienia osób fizycznych (operatorów maszyn) zostaje uznane przez zamawiającego jako spełnienie dodatkowego kryterium oceny ofert (klauzule społeczne). 6. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji zastrzegając sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w ust.1 w zakresie 50%. 7. Realizacja uprawnienia określonego w ust. 6 może zostać zastosowana w szczególności zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego. 8. Zmniejszenie w ramach prawa opcji zakresu robót określonego w niniejszej SIWZ nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 9. Skorzystanie przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 poz. 110 ze zm.) Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie pieniądza musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej do dnia 01.03.2019 r. do godz. 8:00 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp . Wykonawcy wnoszący wadium powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń Beneficjentem jest: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn, ul. Szczecinecka 12, 78-320 Połczyn- Zdrój. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń dokumenty te powinny zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwotę gwarancji/poręczenia; d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) bezwarunkowe, nieodwołalne i niezwłoczne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentowania gwaranta/poręczyciela. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek do jego zatrzymania wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, musi być wniesione w imieniu konsorcjum. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwróci wadium z zastrzeżeniem jak w pkt 14.1.6. i z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty które należy dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy (wg wzoru załącznika SIWZ) wraz z kosztorysami ofertowymi obejmującymi zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej w oparciu o załączony przedmiar i kosztorys. 2) zobowiązanie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres minimum 18 miesięcy od daty odbioru końcowego w formularzu ofertowym (wg wzoru załącznika SIWZ) 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) w przypadku ,gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. 5) wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy(om) wg wzoru załącznika nr 9 SIWZ. 6) wykaz Podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru załącznika 10 SIWZ) 7) potwierdzenie wniesienia wadium. Wszystkie dokumenty wymienione w: - pozycji 9 SIWZ w ustępach od 1 do 7 - pozycji 10 SIWZ w ustępach od 1 do 9 są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Wykonawców składających wspólną ofertę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy (pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 14 i 21 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach