Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3512517, 3512552 , fax. 094 3512552
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno
    ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63 63
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3512517, 3512552, fax. 094 3512552
    REGON: 33004407428001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: roboty drogowe. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) prace polegające na naprawie i konserwacji dróg leśnych, których stan techniczny nie pozwala na prowadzenie prac gospodarczych. b) naprawę trudno przejezdnych miejsc, poprzez nawiezienie kruszywa zgodnie z przedmiarem robót dla poszczególnych dróg, c) prace na terenie działania Nadleśnictwa Gościno w obrębie Dygowo i Rymań: I.Droga nr 220/133 dojazd ppoż. L25P w Leśnictwie Bagicz II.Droga nr 220/612 dojazd ppoż. Nr L25L w Leśnictwie Bagicz III.Droga nr 220/789 dojazd ppoż. Nr L26L w Leśnictwie Wierzchomino IV.Droga nr 220/958 droga leśna nr 171-172 w Leśnictwie Rymań 4. Na przedmiot zamówienia składają się m.in.: - naprawa drogi leśnej tłuczniem betonowym; - plantowanie mechaniczne poboczy; - rozplanowanie ziemi leżącej wzdłuż krawędzi wykopu; - mechaniczne zagęszczenie dróg gruntowych; - rowki rozlewowe wykonane ręcznie; - mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża zgarniarkami samojezdnymi; - wykonanie i zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na części szerokości korony; - nawierzchnie z tłucznia kamiennego z warstwą dolną kamienia podkładowego; - wykopy jamiste wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi; - górna warstwa jezdni o nawierzchni z betonu kruszonego rozścielanej mechanicznie; - wyrównywanie z uzupełnieniem gruzem kruszonym betonowym, wraz z poszerzeniem łuków; - naprawa dróg gruntowych, profilowanie, zagęszczenie; 5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Kosztorys Ofertowy - przedmiar robót- będąca załącznikami do SIWZ (zał. nr 10). 6. Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno będą rozliczane kosztorysem powykonawczym wykonanym w oparciu o podane stawki w ofercie (ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym). Przyjmuje się, że Wykonawca przystąpi do realizacji prac w terminie 3 dni od daty protokolarnego przekazania terenu przez Zamawiającego. 7.W przypadku wykonywania robót w niekorzystnych warunkach atmosferycznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac do czasu wystąpienia warunków umożliwiających kontynuację robót. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie o terminie wstrzymania i terminie wznowienia prac. 8.Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ochronie przeciwpożarowej, przepisami o ochronie środowiska naturalnego oraz zaleceniami zamawiającego, zgodnie z wymogami i wytycznymi określonymi w SIWZ. 9.Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku teren budowy, a także (w razie korzystania) drogi, nieruchomości, urządzenia i inne obiekty, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, oraz naprawi ewentualne szkody związane z prowadzeniem robót wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. 10.Gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 12 miesięcy liczonych od daty każdorazowego odbioru końcowego wykonanych robót. Maksymalny okres udzielenia gwarancji -36 miesięcy. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielony przez Wykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty kożdorazowego odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 462331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 gr.) 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ Filia Kołobrzeg, Nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0047 7990, z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium - przetarg - SA.270.0.1.2016. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) Zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 10 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. 4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. 5) Kwotę gwarancji. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,. 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10 ppkt 2). 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany okres gwarancyjny
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną