Gmina Tuchola ogłasza przetarg
- Adres: 89500 Tuchola, pl. Zamkowy
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
- Data zamieszczenia: 2019-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchola
pl. Zamkowy 1
89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
REGON: 9235115600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.tuchola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2019 oraz 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawę kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2019 oraz 2020 roku. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z poniższym opisem. Zamawiający informuje, iż zamówienie podzielone zostało na dwie części. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną i/lub drugą część zamówienia. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część 1) NAPRAWA DRÓG O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ, GRUNTOWEJ ULEPSZONEJ NA TERENIE GMINY TUCHOLA W 2019 ORAZ 2020 ROKU Naprawa dróg (wyboje, koleiny, dziury) o nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej: żużlem (frakcja 0-16mm), żwirem (frakcja 4-31,5mm), tłuczniem kamiennym: melafir, gabro (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem betonowym (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem wapiennym (frakcja 0-31,5mm), tłuczniem budowlanym: betonowo – ceglanym (frakcja 0-63mm wolna od odpadów: np. prętów, folii) wraz z ich mechanicznym zagęszczeniem walcem na terenie gminy Tuchola. Przewidywana wielkość zamówienia: L.p. rodzaj kruszywa ilość [t] 2019 2020 1 żużel 50 50 2 żwir 200 200 3 tłuczeń kamienny (melafir, gabro) 300 300 4 tłuczeń betonowy 600 600 5 tłuczeń wapienny 100 100 6 tłuczeń budowlany (gruz betonowo-ceglany) 800 800 Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie wykonania robót, np. uszkodzenia urządzeń wod.-kan. Wykonawca zapewni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Zamawiający ma prawo wstrzymać roboty z uwagi na złą jakość wbudowywanego materiału (np. materiały obce typu drewno, folia, elementy metalowe we wbudowanym materiale lub wbudowanie materiału nieodpowiedniej frakcji). Materiał przed wbudowaniem musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. W przypadku wbudowania materiału obarczonego wadą podlega on usunięciu / wymianie na koszt Wykonawcy. Po wykonaniu naprawy: 1) droga podlega protokolarnemu odbiorowi przy udziale Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy, 2) droga musi zostać uprzątnięta z luźnego, niewbudowanego kruszywa. Zakres robót będzie ustalany sukcesywnie według wstępnego harmonogramu: 1) naprawy dróg w sezonie wiosennym należy wykonać w terminie od 15 marca do 15 maja każdego roku (miasto i gmina), 2) naprawy dróg w sezonie jesiennym należy wykonać w terminie od 01 września do 31 października każdego roku (miasto i gmina). Po zakończeniu okresu zimowego Zamawiający dokona przeglądu nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy, na podstawie którego sporządzony zostanie szczegółowy harmonogram robót. Harmonogram zostanie przekazany pisemnie Wykonawcy. Zakres robót podlegać będzie dalszym aktualizacjom, o czym Wykonawca każdorazowo informowany będzie pisemnie. Sprzęt, który Wykonawca powinien posiadać: Wykonawca zapewni zamawiającemu co najmniej 1 równiarkę wraz z walcem na realizację zamówienia obsługiwane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za naprawę nawierzchni gruntowej, gruntowej ulepszonej: 1) żużlem za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem, 2) żwirem za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem 3) tłuczniem kamiennym (melafir, gabro) za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem, 4) tłuczniem betonowym za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem. 5) tłuczniem wapiennym za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem. 6) tłuczniem budowlanym (gruz betonowo – ceglany wolny od odpadów) za 1 tonę wbudowanego materiału z mechanicznym zagęszczeniem. Część 2) DOSTAWA KRUSZYWA NIEZBĘDNEGO DO NAPRAWY DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY TUCHOLA W 2019 ORAZ 2020 ROKU Dostawa żużlu (frakcja 0-16mm), żwiru (frakcja 4-31,5mm), tłucznia kamiennego: melafir, gabro (frakcja 0-31,5mm), tłucznia betonowego (frakcja 0-31,5mm), tłucznia wapiennego (frakcja 0-31,5mm), tłucznia budowlanego: betonowo – ceglanego (frakcja 0-63mm wolna od odpadów) niezbędnych do wykonania miejscowych napraw dróg gruntowych i gruntowych ulepszonych na terenie gminy Tuchola. Przewidywana wielkość zamówienia: L.p. rodzaj kruszywa ilość [t] 2019 2020 1 żużel 50 50 2 żwir 50 50 3 tłuczeń kamienny (melafir, gabro) 200 200 4 tłuczeń betonowy 200 200 5 tłuczeń wapienny 100 100 6 tłuczeń budowlany (betonowo-ceglany) 100 100 Oferent określi cenę netto bez podatku VAT i brutto z podatkiem VAT za dostawę 1 tony żużlu, żwiru, tłucznia kamiennego: melafir, gabro, tłucznia betonowego, tłucznia wapiennego tłucznia budowlanego: betonowo – ceglanego na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie gminy Tuchola. Dostawy odbywać się będą wg aktualnych potrzeb zamawiającego. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Rozdział 8 Wymagania dotyczące wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej z wymienionych niżej części zamówienia: a) Część 1: 5000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy zł 00/100),z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.5.2019.AS – Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2019 oraz 2020 roku – część 1” b) Część 2: 2 000,00 zł, (słownie: dwa tysiące zł 00/100),z podaniem tytułu: „wadium, nr postępowania ZP.271.2.5.2019.AS – Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej oraz dostawa kruszywa niezbędnego do naprawy dróg gruntowych na terenie gminy Tuchola w 2019 oraz 2020 roku –część 2”. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ); b) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; c) dowód potwierdzający wniesienie wadium; d) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolność techniczna lub zawodowa) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów (załącznik 7 do SIWZ); e) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 130387C ul. Strzelecka w Janowcu Wielkopolskim”
Dodano: 2024-04-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg administrowanych przez Gminę Obrowo
Dodano: 2024-02-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Gąsawa
Dodano: 2024-02-07 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic mieszanką mineralno – asfaltową z recyklera na terenie miasta i gminy Tuchola w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-14 - Remont trzech odcinków dróg gminnych w miejscowości Świedziebnia
Dodano: 2023-12-07 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-11-06 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymianą bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu– sprawa numer 104/2023
Dodano: 2023-10-30 - Remont nawierzchni bitumicznej i chodnika wraz z wymiana bramy wjazdowej na teren kompleksu wojskowego przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa nr 86/2023
Dodano: 2023-09-27 - Remont nawierzchni drogowej wraz z rampą załadunkową przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - sprawa nr 81/2023
Dodano: 2023-09-27 - Modernizacja nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na terenie gminy Brześć Kujawski
Dodano: 2023-07-27