Przetargi.pl
NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NAPRAWA DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY ŻUKOWO : Część I – Rejon I Obejmujący następujące sołectwa: Sołectwo: Chwaszczyno, Tuchom, Nowy Świat, Borowiec, Banino, Pępowo, Miszewko, Rębiechowo, Dabrowa. Planowana łączna długość równania w trakcie umowy - 540 000 mb Część II - Rejon II obejmujący sołectwa: Sołectwo: Miszewo, Żukowo, Czaple, Lniska, Przyjaźń, Niestępowo, Skrzeszewo, Łapino Kartuskie, Leźno, Glincz, Otomino, Widlino, Małkowo, Sulmin, Babi Dół. Planowana łączna długość równania w trakcie umowy- 371 250 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 8000,00 zł Część II - 5000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2A,2B,2C ; 3) pełnomocnictwa – jeśli dotyczy 4) potwierdzenie wniesienia wadium ( w przypadku wnoszenia w formie niepieniężnej) 5) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach