Przetargi.pl
Naprawa analizatora do diagnostyki koronawirusa typ GexeXpert o n/s 842041.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, św. Józefa 53-59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (56) 679 34 96
  • Data zamieszczenia: 2023-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    św. Józefa 53-59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (56) 679 34 96
    REGON: 000316068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa analizatora do diagnostyki koronawirusa typ GexeXpert o n/s 842041.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Naprawa analizatora do diagnostyki koronawirusa typ GexeXpert o n/s 842041.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający ustala warunki w zakresie:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku w tym zakresie, tj.:a) wykaz minimum 1 usługi wykonanej w zakresie naprawy sprzętu medycznego o wartości minimalnej 9 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać takiego dokumentu – oświadczenie Wykonawcy.Wykaz usług przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykaz będzie wskazywał, że Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą, która będzie wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia, posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:- potwierdzenie certyfikatem wystawionym przez producenta sprzętu, który jest przedmiotem naprawy, odbycia szkolenia w zakresie możliwości wykonywania napraw lub serwisowania (przeglądy techniczne, konserwacje) sprzętu medycznego laboratoryjnego,- minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu napraw lub serwisowaniu (przeglądy techniczne, konserwacje) analizatora do diagnostyki koronawirusa typu GexeXpert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach