Przetargi.pl
Najem zestawu kontenerów biurowych wraz z montażem posadowieniem na terenie Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy wraz z bieżącą obsługą serwisową

Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2/437
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 651 78 48
  • Data zamieszczenia: 2011-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o.
    Plac Teatralny 2/437 2/437
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 651 78 48
    REGON: 34060068500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpim.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem zestawu kontenerów biurowych wraz z montażem posadowieniem na terenie Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy wraz z bieżącą obsługą serwisową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kontenery w ilości 8 modułów, ustawionych piętrowo (4x4). Zestaw modułów połączony ze szczytem budynku D, wejście ze szczytu budynku - połączenie modułów z holem budynku odpowiednio na parterze i I piętrze. Wykonanie trapów łączących budynek z pomieszczeniami kontenerowymi ( planowana ilość stanowisk pracy: 20) Kontenery według przedstawionej koncepcji (rzutu przyziemienia) zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, pomieszczenia ocieplone, do użytku całorocznego, wyposażone w ogrzewanie elektryczne, instalację elektryczną ( punkty oświetleniowe, gniazda wtykowe 230V), osobną instalację elektryczną zabezpieczającą instalację komputerową, umożliwiającą zainstalowanie 20 stanowisk komputerowych (min.3 gniazda wtykowe 230 V na stanowisko). W przypadku, gdy ustawienie kontenerów będzie wymagało uzyskania urzędowych uzgodnień/ pozwoleń, Wykonawca uzyska je we własnym zakresie. Przygotowanie, wypoziomowanie i utwardzenie terenu, montaż i przygotowanie do bezpośredniego użytkowania. Parametry kontenera: Wymiary pojedynczego modułu ( + - 2%): Długość zewnętrzna - 6 058 mm Szerokość zewnętrzna - 2 438 mm Wysokość zewnętrzna - 2 800 mm Wysokość wewnętrzna - 2 500 mm Wyposażenie: Grzejniki elektryczne w każdym pomieszczeniu, dopasowane do kubatury pomieszczeń umożliwiające osiągnięcie temp 22°C, Każdy moduł wyposażony w okno z żaluzjami, Drzwi zamykane na zamki, klucze, Wentylacja przeciwpyłowa, Klasa niepalności obiektu E Wymagania dodatkowe: Moduły fabrycznie nowe lub używane (wcześniej używane powinny być wyremontowane, odświeżone, czyste, nadające się bezpośrednio do użytkowania) i w co najmniej w bardzo dobrym stanie technicznym. Przedmiot najmu Wykonawca dostarczy (transport i rozładunek) na własny koszt. Po wygaśnięciu umowy najmu, Wykonawca usunie obiekt na własny koszt i uprzątnie teren. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : wymogami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych prawa budowlanego, przepisów bhp, przepisów przeciwpożarowych, ochrony środowiska, itp. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, w celu zdobycia wszystkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z SIWZ oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia ( transport, rozładunek, montaż, wypoziomowanie, utwardzenie, posadowienie, Najem i inne), gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 06 1160 2202 0000 0001 5902 9965 w Banku Millenium. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2. b - e: a) dokument wadialny powinien być złożony w oryginale, b) wadium musi zapewnić bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, c) wadium musi być zapewnione na cały okres związania ofertą, d) do oferty należy załączyć aktualny na dzień sporządzenia dokumentu wadialnego dokument wykazujący umocowanie osób podpisanych na dokumencie wadialnym do działania w imieniu gwaranta/poręczyciela. 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art 46 ust 4a ustawy. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy złożony przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpim.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach