Przetargi.pl
Najem urządzeń wielofunkcyjnych

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-514 Katowice, ul. Ceglana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3581460, 3581200, 3581332 , fax. 32 2518437, 32 35 8 432
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    ul. Ceglana 35
    40-514 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3581460, 3581200, 3581332, fax. 32 2518437, 32 35 8 432
    REGON: 001325767
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Zamówienie składa się z 4 części , z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część nr 1 Najem drukarek monochromatycznych A4 ( 125 sztuk) Drukarki monochromatyczne A4 –umowa na okres 24 miesięcy liczona od dnia zawarcia. wymagana ilość i parametry określono w załączniku nr 4.1 SIWZ Część nr 2 Najem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych A4( 11 sztuk) Urządzenia wielofunkcyjne monochromatyczne A4 –umowa na okres 24 miesięcy liczona od dnia zawarcia. wymagana ilość i parametry określono w załączniku nr 4.2 SIWZ Część nr 3 Najem urządzeń wielofunkcyjnych kolor A4 ( 2 sztuki) Urządzenia wielofunkcyjne kolor A4 - umowa na okres 24 miesięcy liczona od dnia zawarcia. wymagana ilość i parametry określono w załączniku nr 4.3 SIWZ Część nr 4 Najem urządzeń wielofunkcyjnych kolor A3 ( 11 sztuk) Urządzenia wielofunkcyjne kolor A3 - umowa na okres 24 miesięcy liczona od dnia zawarcia. wymagana ilość i parametry określono w załączniku nr 4.4 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy wymagane jest złożenie oryginału dokumentu lub czytelnej, wyraźnej kserokopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną