Przetargi.pl
Najem długoterminowy urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    Poznańska 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem długoterminowy urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych do kopiowania, drukowania, skanowania wraz z aplikacją zarządzająco-monitorującą. Zawarta umowa będzie miała formę umowy najmu długoterminowego, w związku z czym przez cały okres obowiązywania umowy urządzenia pozostaną własnością Wykonawcy. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie zapewnienie ciągłości pracy urządzeń między innymi poprzez ich serwisowanie oraz dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, wydanie użytkownikom kart identyfikacyjnych oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonych urządzeń. Zamówienie obejmuje również dostawę oprogramowania zarządzająco-monitorującego opisanego w pkt III. ust. 7-9 SIWZ, a w szczególności wsparcie techniczne oraz utrzymanie przez cały okres trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów Wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Stosowne oświadczenie o braku powstania obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca składa na druku oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach