Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI W BRANŻY SANITARNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84300 Lębork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14
    84300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI W BRANŻY SANITARNEJ NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA LĘBORSKIEGO WĘZŁA PRZESIADKOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski w branży sanitarnej: nad realizacją zadania pn. Budowa Lęborskiego Węzła Przesiadkowego. 2. Ogólna charakterystyka stanu zagospodarowania terenów inwestycji: 2.1. w chwili obecnej teren inwestycji obejmuje obszar dworca autobusowego, plac przed dworcem PKP oraz przyległe ulice: Dworcową, Warszawską i częściowo Sienkiewicza, Grunwaldzką i 10 Marca oraz Park im. Marii i Lecha Kaczyńskich. W obszarze zainwestowania funkcjonuje transport publiczny: komunikacja miejska, autobusy regionalne, pojazdy taxi oraz samochody osobowe. W zakresie terenu inwestycji znajduje się także fragment ulicy Żeromskiego oracz częściowo teren kolejowy (pod budowę przejścia podziemnego). 2.2. Inwestycja powstaje w obszarze dużego zainwestowania, gęstej zabudowy, budynków handlowych, usługowych oraz czynnego dworca PKP i wśród ruchu wielu przewoźników autobusowych. Obszar znajduje się blisko centrum więc występuje tam duży ruch samochodowy i pieszy. Krzyżują się tutaj różne rodzaje transportu autobusowego, kolejowego, samochodowego, rowerowego i ruchu pieszego. 2.3. Istniejące sieci kolidują z projektowaną kanalizacją deszczową 2.4. Zamówienie obejmuje nadzór inwestorski nad budową Lęborskiego Węzła Przesiadkowego w branży sanitarnej oraz robót budowlanych objętych dokumentacją projektową opracowaną przez Ekolux Centrum Projektowo Handlowo - Montażowe – Załącznik nr 7 do SIWZ (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, SWiOR, Przedmiary robót – sieć kanalizacji deszczowej i przebudowy sieci wodociągowej, przebudowa sieci ciepłowniczej, sieć gazowa), Voessing Polska Sp. z o.o. – Załącznik nr 8 do SIWZ (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, SWiOR, Przedmiary robót – sieci wodno – kanalizacyjne związane z budową przejścia pod torami PKP). Najważniejsze elementy objęte w/w projektami: A) Kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami do wpustów: kanalizacja deszczowa z rur niekarbowanych trójwarstwowych PP SN8 z gładką ścianką zewnętrzną i wewnętrzną w zakresie średnic DN200-250mm – ok. 880mb; kanalizacja deszczowa z rur PEHD PE100 SN8 (w zakresie średnic 300-800mm) niekarbowanych strukturalnych dwuściennych z gładkimi ściankami – ok. 1.860mb; uliczne wpusty deszczowe na całym odcinku projektowanej trasy; przełączenie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej do projektowanej sieci; podczyszczenie wód opadowych poprzez separator lamelowy z osadnikiem z zamknięciem komory odpływu – Dn2500mm Qnom = 15dm3/s, Qmax = 150dm3/s, V części osadniczej = 3030dm3, V magazynowania oleju = 230dm3 [R=2;S=2] – 1szt, DN 3000mm Qnom=50dm3/s, Qmax=500dm3/s, V części osadniczej = 10000dm3, V magazynowania oleju = 750dm3, [R=1,5;S=1,5] – 1szt; B) Uzbrojenie kanalizacji deszczowej: studzienki węzłowe z betonu wodoszczelnego mrozoodpornego zwieńczone żeliwnymi włazami typu ciężkiego w średnicach od 1000 – 2500mm – ok. 145szt; uliczne wpusty deszczowe kołnierzowe 500 z osadnikiem 1m zwieńczone uliczna kratą żeliwną wyposażona w zawiasy utrudniające kradzieże – ok. 159szt; wylot do zbiornika DN800 z kratą stalową i klapą zwrotną; mnich wodnomelioracyjny regulujący odpływ ze zbiornika o średnicy 400mm – 1szt. C) Przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnej: zmiana trasy istniejących sieci i przyłączy wodociągowych z jezdni w chodniki lub tereny zielone; wymiana materiałów z jakiego wykonana jest istniejąca sieć na PE oraz ułożenie rur ochronnych PE na skrzyżowaniach istniejących sieci wodociągowych z projektowanymi pasami jezdni – ok. 900mb; likwidacja wpustów deszczowych włączonych do kanalizacji sanitarnej; budowa rurociągów kanalizacji sanitarnej z PVC ze ścianka litą w średnicach od 200-250mm SN8 – ok. 60m D) Rury ochronne na przewodach gazowych: w miejscach przejść gazociągów pod projektowanymi pasami jezdni ułożenie rur ochronnych stalowych dwudzielnych o średnicach od 150-400mm – ok. 700mb; nowe skrzynki uliczne gazowe – ok. 25szt. E) Roboty ziemne wokół zbiornika: ujednolicenie poziomu terenu wokół zbiornika do nowej rzędnej na ok. 150m2; wykonanie palisady z kołków lub słupków na ok. 250m; wykonanie zabezpieczeń płytami ażurowymi oraz nawierzchni z brukowca na ok. 300m2 F) Wykonanie robót wodociągowych związanych z usunięciem kolizji sieci z budowanym tunelem: rurociąg z rury PE100-HD De40x3,7mm SDR11 – ok. 19m, rurociąg preizolowany – rury PE-100 –HD De40/110mm, SDR11 – ok. 33m, rura przepustowa stalowa DN160mm – ok. 28m, studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000m i głębokości 3m – 2szt. G) Wykonanie robót wodociągowych związanych z rozbudową tunelu: wykonanie drenażu opaskowego, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej – rurociąg z rur polietylowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm – rury PE-100 PN6 SDR34 fi 63mm – ok. 160m oraz studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i głębokości 3m – 1 szt i pompownia P1 ze zbiornikiem betonowym Dw=1000mm, Hc=6,15m z pompą Q-2,64l/s, hp=10,9m.s.w.; moc P1/P2; 1,75/1,31kW; napięcie V=400V, przewód tłoczny DN50mm w pompowni – 1szt., wykonanie przyłącza wodociągowego – rurociąg z rury PE-100-HD De40x2,4mm, SDR17 – ok. 25m oraz studnia wodomierzowa o średnicy 1000mm i głębokości 3m – 1szt., wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej – kanały z rur PVC o średnicach od 110mm-160mm –ok. 46m, rurociąg z rur polietylenowych (PE,PEHD) o średnicy zewnętrznej 60mm – rury PE-100 PN6 SDR34 fi 63mm – ok. 5m, studnia z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i głębokości 3m – 1szt., studnia kontrolna PCV fi 415mm z włazem żeliwnym klasy D400 – 3szt, pompownia P2 ze zbiornikiem betonowym Dw=1000mm, Hc=6,15m z pompą szt. 2 Q=3,10l/s, hp=6,93m.s.w, moc P1/P2, 1,25/0,80kW, napięcie V400V, przewód tłoczny DN50mm w pompowni – 1kpl., drenaż rurowy korytkowy z sączków ceramicznych o średnicy 125-150mm – ok. 105m, studnie drenarskie z rur karbowanych DN415mm PCV, h=1,0-1,4m z pokrywą zaślepiającą, odwodnienie liniowe – korytka z polimerobetonu V100 system niski A15 z rusztem ze stali nierdzewnej ze skrzynka odpływową – ok. 41m. 3. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy – zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2016. poz. 290 z późn. zm.) 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: 4.1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi; 4.2. Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności; 4.3. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4.4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; 4.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych; 4.6. Sprawdzenie dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę w zakresie zgodności z SIWZ. 5. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności: 5.1. Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy wdrożenia i utrzymania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego. 5.2. Równolegle na placu budowy będą odbywały się roboty budowlane w branżach: sanitarnej, elektrycznej, konstrukcyjno - budowlanej i drogowej, wymagana jest więc ścisła współpraca i koordynowanie wszystkich działań z kierownikami budowy we wszystkich branżach i inspektorami nadzoru inwestorskiego w pozostałych branżach. 5.3. Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji; 5.4. Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym; 5.5. W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót); 5.6. Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. 5.7. Przed rozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami. Zaproponowanie działań naprawczych. 6. Zakres zadania określa szczegółowo projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku nie otrzymania dofinansowania niniejszego zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Wykonawca nie będzie w takim przypadku występował przeciwko Zamawiającemu z roszczeniem odszkodowawczym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: „Nadzór sanitarny nad budową LWP”. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 11.01.2017r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach