Przetargi.pl
Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych związanych z realizacją zadania „Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku C na potrzeby utworzenia Oddziału Chorób Zakaźnych" Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2745202 w. 182 , fax. 412 746 158
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Radomska 70
    27200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2745202 w. 182, fax. 412 746 158
    REGON: 29114175200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych związanych z realizacją zadania „Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku C na potrzeby utworzenia Oddziału Chorób Zakaźnych" Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dalej zwanego inwestora zastępczego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku C na potrzeby utworzenia Oddziału Chorób Zakaźnych”. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego obejmuje roboty w zakresie branż: • konstrukcyjno-budowlanej, • sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w tym niskoprądowych (sygnalizacji pożaru, sieci strukturalnej, instalacji kontroli dostępu, videofonowej, monitoringu CCTV, przyzywowej i interkomowej) , • sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (wod.-kan., co, ccw, cw, wentylacji i klimatyzacji, gazów medycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (OPZ). Dokumentacja dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71582000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. „Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania (pełnienia) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu lub menedżera kontraktu na co najmniej trzech robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku za kwotę co najmniej 500 000 zł. Uwaga: w związku z art. 22a ust. 4: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. W związku z powyższym, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniany nie przez wykonawcę lub wspólników konsorcjum a przez „inny podmiot”, to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części przedmiotu zamówienia. 3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności spełniającymi co najmniej następujące wymagania: a) minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru ds. konstrukcyjno - budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, niezbędne dla realizacji całości zamówienia lub równorzędne oraz doświadczenie w nadzorze inwestorskim na, co najmniej 3 obiektach (w tym jednego dotyczącego obiektu szpitalnego); b) minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru ds. robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w nadzorze inwestorskim na minimum 3 obiektach (w tym jednego dotyczącego obiektu szpitalnego); c) minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru ds. robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w nadzorze inwestorskim na minimum 3 obiektach (w tym jednego dotyczącego obiektu szpitalnego); zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 1332 z pózn. zm.). UWAGA! 1. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. stanowisk przez jedną osobę. 2. Ww. osoby powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisyustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U.2008.63.394 ze zm.). 4. Zobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) zgodnie z art. 22a ust. 2 Pzp wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 10 do SIWZ zawierające dane, o których mowa w sekcji X.4. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną