Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2018-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn.: ”Rozbudowa z przebudową budynku użyteczności publicznej „Kaszubski Dwór” oraz zmianą sposobu użytkowania z biblioteki z czytelnią na centrum usług społecznych wraz z zagospodarowaniem wewnętrznego kwartału w sąsiedztwie budynku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rozbudową z przebudową budynku użyteczności publicznej „Kaszubski Dwór” oraz zmiana sposobu użytkowania z biblioteki z czytelnią na centrum usług społecznych wraz z zagospodarowaniem wewnętrznego kwartału w sąsiedztwie budynku na działkach nr ew. 113/24, 113/27 obr. 8, Kartuzy. 2. Przedmiot zamówienia dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia, określający m.in. standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 13 ustawy Pzp, zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ oraz dokumentacji zawartej Części XX SIWZ. Wykonawca otrzyma po zawarciu umowy jeden komplet dokumentacji wskazanej w pkt 6 Części XX SIWZ. Wszelkie dalsze kopie sporządzi na własny koszt. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej oraz pozostałych warunkach zamówienia na roboty budowlane dostępnych do pobrania na stronie internetowej www.przetargi.kartuzy.pl. Znak sprawy: IZ.271.43.2018. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: „Przebudowa ulicy Mazowieckiej w Sopocie”
Dodano: 2023-05-23