Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stawigudzie

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10
    11034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stawiguda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stawigudzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Stawigudzie: CZĘŚĆ I – Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków – etap I i II CZĘŚĆ II – Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: Rozbudowa budynku administracyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1do SIWZ 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza (zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie – Dz. U. z 2013 r., poz. 829, z późn. zm.). 3) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach