Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa systemu zaopatrywania w wodę miejscowości Ropienka wraz z infrastrukturą i urządzeniami technicznymi sieci”.

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa systemu zaopatrywania w wodę miejscowości Ropienka wraz z infrastrukturą i urządzeniami technicznymi sieci”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: „Budowa systemu zaopatrywania w wodę miejscowości Ropienka wraz z infrastrukturą i urządzeniami technicznymi sieci”. w ramach zamówienia do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: 1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawo budowlane. 3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Na podstawie art. 26 Prawo budowlane w ramach zamówienia Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ma prawo: 1. Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Pr. bud., a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych. 2. Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Ponadto do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: 1. Udział w naradach koordynacyjnych, które planuje się raz w tygodniu. 2. Kontrolowanie budowy minimum dwa razy w tygodniu (niezależnie od terminu narady) oraz na każde wezwanie Zamawiającego. 3. Kontrolowanie zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami a także zasadami wiedzy technicznej, 4. Sprawdzanie zgodności realizacji robót z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-wykonawczymi, normami i przepisami BHP, oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. 6. Podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy. 7. Sprawdzanie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (w tym atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących dostarczonych materiałów i innych wyrobów w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami. 8. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzucenia) materiałów, wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach technicznych. 9. Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 10. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wadliwych wyrobów budowlanych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 11. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych 12. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 13. Podejmowanie w toku realizacji zadania, wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych. 14. Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy. 15. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji. 16. Współdziałanie w rozliczeniu zadania 17. Kontrolowanie ilości i terminowości wykonywanych robót 18. Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 19. Uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji. 20. Przygotowanie inwestycji do odbiorów: Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego, sprawdzanie dokumentacji powykonawczej. 21. Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 22. Dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 23. Informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie upoważniony i zobowiązany w szczególności do: 1. Finalizacji zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy. 2. Sprawdzenia i potwierdzenia gotowości budowy do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru ostatecznego wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów. 3. Dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad. 4. Odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad. 5. Reprezentowanie Zamawiającego podczas kontroli Nadzoru Budowlanego w sytuacjach występujących podczas realizacji zadania, jak również zadbanie o przygotowanie przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych przez Nadzór Budowlany. 6. Uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji - Zamawiający powiadomi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. Inspektor w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego przedłoży Zamawiającemu Raport miesięczny wyszczególniający wykonane przez Inspektora prace, oraz poinformuje o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2 000,00 zł.(słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 93 8621 0007 2001 0012 3347 0003 Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych tytułem: „Wadium: Nadzór - Budowa systemu zaopatrywania w wodę miejscowości Ropienka wraz z infrastrukturą i urządzeniami technicznymi sieci”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 1. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą Pzp, a w szczególności: • poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; • poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia sporządzonych w języku obcym, dokument gwarancyjny powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być wystawione na adres: Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3B.3 są zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz ze wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 10 do SWIZ 3. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 5.A.2 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia 4. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii sanitarnej. • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące osoby skierowanej do realizacji zamówienia, o której mowa w pkt 5.A.3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach