Przetargi.pl
„Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych: Zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2; Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2”

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/ http://bip.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych: Zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2; Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2; Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Zakres robót budowlanych - Zadanie I: Termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2 obejmuje następujące roboty: 3.1. Roboty termomodernizacyjne dotyczące modernizacji przegród budowlanych: a) izolacja cieplna i przeciwwilgociowa ścian fundamentowych, b) docieplenie ścian zewnętrznych, c) docieplenie kominów, d) docieplenie stropodachu, e) wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej, f) wymiana części stolarki okiennej, g) roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych: - wymiana rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, - naprawa pokrycia dachu, - zagospodarowanie terenu (odtworzenie opaski odbojowej), - instalacja odgromowa; 3.2. Roboty termomodernizacyjne dotyczące instalacji: a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, b) budowa instalacji fotowoltaicznej (mikroelektrownia), c) montaż przepływowych i pojemnościowych podgrzewaczy wody, d) przebudowa instalacji c.o. wraz z wymiana grzejników, e) budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, f) budowa instalacji klimatyzacji – system VRF, g) budowa instalacji klimatyzacji typu split (serwerownia), h) roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych: - konstrukcja wsporcza dla centrali wentylacyjnej i agregatów klimatyzacji, - przewody instalacji elektrycznej, osprzęt elektryczny. 4. Zakres robót budowlanych - Zadanie II: Przebudowa budynku Przychodni nr 5 w Mielcu przy ul. Tańskiego 2 obejmuje następujące roboty: 4.1. Przebudowa budynku i remont wraz z dostosowaniem do aktualnych przepisów przeciwpożarowych: a) przebudowa i remont piwnic: - remont ścian i sufitów, - uzupełnienie posadzek, - wykonanie ścianek działowych, - wymiana części wewnętrznej stolarki drzwiowej, - budowa elementów zabezpieczeń przeciwpożarowych, - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu b) przebudowa i remont budynku I i II piętra: - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, - remont budynku tj.: - - remont ścian i sufitów, - - montaż sufitów podwieszanych, - - wymiana drzwi wewnętrznych, - - wymiana balustrad na klatkach schodowych, - - wykonania posadzek, - - wykonanie posadzki na klatkach schodowych, - - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - - wymiana kratek wentylacyjnych, - budowa elementów zabezpieczeń przeciwpożarowych, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wymiana instalacji elektrycznych i osprzętu elektrycznego. 5. Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach realizacji przedmiotu umowy w szczególności należy: 5.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych, Dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, 5.2. sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5.3. kontrola nad prowadzeniem książki obmiaru, 5.4. sprawdzanie postępu robót, zatwierdzanie wpisami do książki obmiaru ilości robót budowlanych wykonanych w danym okresie rozliczeniowym, 5.5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 5.6. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5.7. sprawdzanie ilości zrealizowanych robót i dokonywanie weryfikacji stanu zawansowania robót i ich jakości i zgodności z Dokumentacja projektową, 5.8. udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 5.9. udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych w czasie trwania okresu gwarancji i w czynnościach przeglądu ostatecznego, 5.10. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 5.11. informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. 6. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym, prace szczególnie uciążliwe będą wykonywane w godz. 16:00 do 06:00. Zamawiający po wcześniejszej akceptacji Inspektora nadzoru dopuszcza wykonywanie prac mało uciążliwych tj. malarskich, montaż wykładzin PVC, posadzek z płytek, okładzin ściennych, itp. od godz. od 06:00 do 16:00. Inspektor nadzoru będzie mógł przerwać prace uciążliwe i nakazać wykonania w godz. 16:00 do 06:00. 7. Ograniczenia wskazane w ust. 6 nie dotyczą robót dociepleniowych i izolacyjnych prowadzonych na zewnątrz budynku, z zastrzeżeniem, że wykonawca robót budowlanych obowiązany jest wykonać zadaszenie umożliwiające bezpieczne korzystanie z wejścia głównego do budynku. Wykonanie zabezpieczenia podlega obowiązkowi odbioru przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 8. Roboty związane z wymianą okien wykonawca robót budowlanych może prowadzić wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu tych prac z najemcą pomieszczeń i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 9. Inspektor nadzoru zobowiązuje się kontrolować kolejność wykonywania robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z poniższymi zasadami: 9.1. Etap I: a) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych pomieszczeń budynku znajdujących się między klatkami schodowymi (piwnica, parter, piętro I i II), b) wykonanie robót instalacyjnych tj. piony wod-kan przebiegających przez pomieszczenia w/w od II piętra do piwnic, c) wykonanie przebić instalacyjnych w ramach pomieszczeń w/w i zamontowanie kanałów rurociągów itp., d) montaż tablic TR wraz z wpięciem instalacji nowych i pozostałych pomieszczeń nie objętych realizacją I etapu, 9.2. Etap II: a) wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w pomieszczeniach znajdujących się między wewnętrzną środkową klatką schodową a ścianą południową budynku, b) wykonanie instalacji elektrycznej – zasilanie urządzeń (podgrzewacze elektryczne, klimatyzatory), c) wymiana instalacji wod-kan, d) montaż tablic TR wraz z wpięciem nowych instalacji. 10. Przystąpienie do realizacji następnego etapu możliwe się wyłącznie po zakończeniu etapu poprzedniego i pod warunkiem dokonania odbioru etapu. 11. Zmiana zakresu i kolejności wykonywanych etapów możliwa jest na podstawie ustaleń z Rady Budowy z której zostanie spisany Protokół konieczności. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składają formularz ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wstępne Wykonawcy o którym mowa w SEKCJI III.3., które może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Zobowiązanie może zostać sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 3. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach