22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski nad realizacją robót budowlanych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim, administrowanym przez 22. BLT Malbork. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie osobne części. Usługa obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wielobranżowy nad wykonaniem umowy o roboty budowlane wraz z kontrolą jej rozliczenia finansowego – nad zadaniami realizowanymi pn.: Część 1 – „Naprawa konserwacyjna III piętra w budynku nr 130 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork” Część 2 – „Remontu II i III piętra w budynku nr 135 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malbork”. Zamawiający powierzy Wykonawcy Nadzór Inwestorski nad realizacją zadania w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności w zakresie jakości wykonywanych robót i stosowanych materiałów, rozliczenia zrealizowanych robót, wykonania według uprzednio zatwierdzonego z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym zgodności realizacji budowy z opisem i przedmiarem robót budowlanych, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w terminie ustalonym w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych, a Zamawiającym. W ramach zadania inwestycyjnego (dot. zarówno części 1 jak i części 2) Wykonawca robót budowalnych realizować będzie zakres prac w branży budowlanej, branży sanitarnej oraz branży elektrycznej. Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, wraz z opisem i przedmiarem robót budowalnych, które podlegają przedmiotowi nadzoru, znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: Część 1 – http://22blot.wp.mil.pl/pl/62_1067.html Część 2 – http://22blot.wp.mil.pl/pl/62_1069.html. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące obszary działalności Wykonawcy: Koordynator Zespołu Nadzoru Inwestorskiego – przedstawiciel Wykonawcy wyznaczony jako koordynator czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności/branż: branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały zawarte w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usługi, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w „Projekcie Umowy” który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Miejsce realizacji usług: 49. Baza Lotnicza ul. Powstańców Warszawy 28B 83 – 000 PRUSZCZ GDAŃSKI. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. „Likwidacja barier architektonicznych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Starogardzie Gdańskim przy ul. Pelplińskiej”
Dodano: 2020-02-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu pn. wybudowanie kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, automatyką i zasilaniem w rejonie ul. Niemojewskiego, Zamenhofa, Pola, Rogali w Starogardzie Gdańskim w ramach zadania budżetowego pn. Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w aglomeracji Starogard Gdański
Dodano: 2019-08-29 - Nadzór inwestorski nad realizacją remontu budynku nr 109 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. BLT Malborku
Dodano: 2019-07-08 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad realizacją zadania pn. „Remont budynku nr 46 i 47 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2019-02-27 - Nadzór inwestorski nad realizacją remontu budynku nr 130 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Dodano: 2019-02-13