Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
- Data zamieszczenia: 2010-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
Pl. Łokietka 1 1
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
REGON: 00059419800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad przebudową skrzyżowania al. Solidarności - ul. Dolna 3-go Maja - ul. B. Prusa w ciągu DK 12, 17 w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad przebudową skrzyżowania al. Solidarności - ul. Dolna 3-go Maja - ul. B. Prusa w ciągu DK 12, 17 w Lublinie. 2.Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad przebudową skrzyżowania al. Solidarności - ul. Dolna 3-go Maja - ul. B. Prusa w ciągu DK 12, 17 w Lublinie, w tym: 2.1. codzienny nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż wynikających z zakresu umowy dotyczącej realizacji przebudowy skrzyżowania: al. Solidarności-ul. Dolna 3-go Maja-ul. B. Prusa w ciągu DK 12,17 w Lublinie , 2.2. monitorowanie zgodności postępu prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 2.3. nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, 2.4. dokonywanie bieżącej analizy kosztów przebudowy oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego, 2.5. sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym, 2.6. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji, 2.7. organizowanie roboczych narad koordynacyjnych na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, biura projektowego, i innych niezbędnych instytucji, 2.8.przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji przebudowy, 2.9. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego przebudowy, powiadomienie wszystkich uczestników przebudowy, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego przebudowanego obiektu przy udziale Zamawiającego i biura projektowego, 2.10.uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu przebudowy niezbędnych do uzyskania ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, 2.11. rozliczenie końcowe przebudowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego, 2.12. przekazanie Zamawiającemu przebudowanego obiektu wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 2.13. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 2.14.naliczanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wymagalnych, zgodnie z warunkami umownymi, kar umownych lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców, 2.15. archiwizację wszelkiej korespondencji i dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji, 2.16. bieżąca współpraca z Zamawiającym, 2.17.udostępnienie Zamawiającemu na każde żądanie wszelkich dokumentów związanych z realizacją przebudowy, 2.18. prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu przebudowy i przekazanie go Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór nad następującymi robotami: 3.1. Przebudowę nawierzchni jezdni skrzyżowania al. Solidarności - ul. Dolna 3-go Maja - ul. B.Prusa w ciągu DK 12,17 w Lublinie w zakresie: -Zmiany geometrii skrzyżowania, wraz z likwidacją przewiązek do zawracania pojazdów w pasie dzielącym jezdnie al. Solidarności, oraz korekty geometrii wlotów ul. B. Prusa i ul. Dolna 3-go Maja. -Wykonania poszerzenia jezdni północnej i południowej al. Solidarności. - Wykonania konstrukcji wzmocnienia nawierzchni jezdni północnej i południowej al. Solidarności. -Wykonania ścieku przykrawężnikowego na przebudowywanych odcinkach al. Solidarności. - Wykonania konstrukcji wzmocnienia nawierzchni jezdni ul. Dolnej 3-go Maja i ul. B. Prusa. 3.2. Wykonanie zatoki autobusowej dla pojazdów komunikacji miejskiej w ul. Dolnej 3-go Maja w zakresie: - Wykonania robót drogowych. - Przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej kolidujących z budowaną zatoką. - Przebudowy sieci gazowej niskiego ciśnienia kolidującej z budowaną zatoką. 3.3. Wprowadzenie nowej organizacji ruchu w zakresie: - Wprowadzenia zmian w oznakowaniu pionowym i poziomym. - Wprowadzenia nowych programów działania sygnalizacji świetlnej na przebudowanym skrzyżowaniu al. Solidarności -ul. Dolna 3-go Maja-ul. B. Prusa oraz na istniejących skrzyżowaniach: al. Tysiąclecia- al. Solidarności- ul. Lubartowska- ul. Wodopojna, al. Tysiąclecia- al. Unii Lubelskiej-ul. Podzamcze, al. Solidarności- ul. Lubomelska- al. Kompozytorów Polskich-ul. Północna, ul. Lubomelska- ul. Czechowska, a także przejście dla pieszych przez al. Tysiąclecia przy Pl. Zamkowym. - Wprowadzenie poprzez nowe programy działania sygnalizacji świetlnych na ciągu al. Solidarności-ul. B. Prusa-ul. Dolna 3-go Maja oraz al. Kompozytorów Polskich ul. Lubomelska. 3.4. Budowę nowej akomodowanej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu al. Solidarności- ul. Dolna 3-go Maja- ul. B. Prusa w zakresie: - Aparatury sygnalizacji ulicznej: zastosowanie nowego sterownika MSR 2002 lub innego kompatybilnego z istniejącymi sterownikami w ciągu al. Solidarności i al. Tysiąclecia, rozbudowa sterowników na skrzyżowaniach: al. Tysiąclecia- ul. Wodopojna- ul. Lubartowska, al. Tysiąclecia- al. Unii Lubelskiej, al. Solidarności-al. Kompozytorów Polskich, ul. Lubomelska - ul. Czechowska, wdrożenie koordynacji światłowodowej i przekazywania danych do obrazu centrum w Urzędzie Miasta Lublin. - Wyposażenia sygnalizacji: maszty sygnalizacyjne, latarnie, przyciski dla pieszych, sygnalizatory akustyczne, detektory, kanalizacja kablowa, kable sygnałowe i zasilające. - Wykonania przyłącza kablowego linii niskiego napięcia dla potrzeb zasilania sygnalizacji świetlnej. - Wykonania masztów do zwieszenia sygnalizatorów nad jezdnią, wraz z fundamentami: maszt Koma7, maszt M140, maszt bramowy Koma 22. 3.5. Przebudowę oświetlenia drogowego w zakresie: - Przebudowy oświetlenia drogowego na skrzyżowaniu al. Solidarności-ul. Dolna 3-go Maja-ul. B. Prusa obejmującej: zastosowanie nowych masztów oświetleniowych, zastosowanie nowych opraw oświetleniowych, wykonania nowego odcinka linii kablowej, zabezpieczenia istniejących kabli energetycznych SN i NN, demontażu istniejącego słupa oświetleniowego. - Likwidacji kolizji istniejącego oświetlenia z budową zatoki w ul. Dolnej 3-go Maja. - Regulacji masztów oświetlenia drogowego. 3.6. Przebudowę kanalizacji deszczowej w zakresie: - Przebudowy kanalizacji deszczowej na skrzyżowaniu al. Solidarności-ul. Dolna 3-go Maja- ul. B. Prusa obejmującej: przebudowę 4-ch wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z przykanalikami, budowę 2-ch nowych studni kanalizacji deszczowej, likwidację 5-ciu istniejących wpustów, regulację wysokościową istniejących wpustów i studni deszczowych, wraz z dostosowaniem do nowej niwelety nawierzchni jezdni skrzyżowania, wymianę włazów kanałowych żeliwnych na studniach rewizyjnych na zamykane ryglami klasy D(40t), posadowionych na pierścieniach wyrównawczych bezpośrednio na płycie stropowej, a także wymianę wpustów deszczowych żeliwnych na zamykane ryglami klasy D (40t) posadowionych na pierścieniach odciążających. - Przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Dolnej 3-go Maja obejmującej: przebudowę 3-ch wpustów kanalizacji deszczowej, regulację wysokościowa 3-ch istniejących studni kanalizacji deszczowej, wymianę włazów kanałowych żeliwnych na studniach rewizyjnych na zamykane ryglami klasy D(40t), posadowionych na pierścieniach wyrównawczych bezpośrednio na płycie stropowej, a także wymianę wpustów deszczowych żeliwnych na zamykane ryglami klasy D (40t) posadowionych na pierścieniach odciążających. 4. Realizacja zaleceń Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie zawartych w decyzji znak IN/4018/LU-343/737/10 z dnia 26.02.2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2015-08-26 - Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1625 L i 2007 L - etap II
Dodano: 2015-07-31 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego przy ul. Kilińskiego w Zamościu - etap III.
Dodano: 2015-06-02 - Świadczenie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa skanera wraz z infrastrukturą towarzysząca do prześwietlania wagonów towarowych na kolejowym przejściu granicznym w Terespolu
Dodano: 2015-04-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w ramach projektu pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mircze oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Ameryka, Borsuk, Łasków, Marysin, Mircze, Modryniec, Modryń, Modryń Kolonia, Smoligów.
Dodano: 2014-11-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zamówieniami uzupełniającymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowości Krzywowierzba gmina Wyryki
Dodano: 2014-10-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Dominiczyn, Lubowierz, Kołacze gmina Stary Brus
Dodano: 2014-08-29 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn. Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna.
Dodano: 2014-08-26 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Wykonanie robót w ciągu drogi krajowej nr 12/17 w zakresie: a) Roboty związane z poprawą systemu odwodnienia obwodnicy m. Piaski w ciągu drogi krajowej nr 12 Lublin - Chełm - Dorohusk; b) Roboty związane z wykonaniem ciągu pieszego wraz z przejściem dla pieszych przez ul. Piasecką w Świdniku
Dodano: 2014-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dróg gminnych w miejscowości Wereszczyn, Borysik, Przymiarki gmina Urszulin
Dodano: 2014-07-28