Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad przebudową drogi powiatowej Nr 1807W ul. Prosta w miejscowości Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 13269858000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad przebudową drogi powiatowej Nr 1807W ul. Prosta w miejscowości Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego, nad realizacją robót budowlanych i w okresie rękojmi oraz gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na roboty budowlane dotyczące zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, w zakresie odcinka II od km 1+403,30 do km 2+659,00”2.Usługa obejmuje wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 1)nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji w branży budowlanej, 2)sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, 5)opiniowanie, wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców robót budowlanych) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 6)uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru zakończonych robót budowlanych przekazywanych do odbioru końcowego przez Zamawiającego, 7)udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego w okresie rękojmi i gwarancji, 8)potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,9)wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,10)żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,11)kontrola terminowości wykonywania robót w stosunku do harmonogramu, 12)ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych,13)dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie każdorazowo wpisami do dziennika budowy,14)zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie budowy nieprawidłowościach,15)udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót,16)udział w radach budowy organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż,17)informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 18)prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, 19)zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 20)dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, 21)przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy robót budowlanych i instalacyjnych kompletnych certyfikatów, atestów, gwarancji oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 3.Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje:1)poszerzenie jezdni na szerokość min. 6,00 m,2)pogrubienie nawierzchni jezdni w celu przystosowania drogi do ruchu KR3,3)przebudowa skrzyżowań z drogami poprzecznymi,4)przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów do posesji,5)budowa nowego chodnika,6)wycinka kolidujących drzew wraz z uporządkowaniem zieleni przydrożnej,7)oznakowanie poziome oraz oznakowanie pionowe.4.Powyższe roboty objęte są dokumentacją projektową: 1)projekt budowlany dotyczący wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 1,2)projekt wykonawczy dotyczący wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 2,3)specyfikacje wykonania i odbioru robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 3, 4)przedmiar robót dotyczący wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 4,5)projekt czasowej organizacji ruchu dotyczący wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 5,6)projekt stałej organizacji ruchu dotyczący wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 6,7)projekt wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczący wykonania przebudowy drogi powiatowej Nr 1807W, ul. Prosta w m. Karolino w Gminie Serock, odcinek II od km 1+403,30 do km 2+659,00, stanowiący załącznik nr 7 lub 7a. Zamawiający wskaże po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego, który z załączników będzie obowiązywał.W/w załączniki stanowią integralną część umowy.5. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlano–wykonawczy,2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3) przedmiar robót.6. Zamawiający posiada ostateczną decyzję nr 501/18 Starosty Legionowskiego z dnia 11 kwietnia 2018 r., zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na przebudowę drogi powiatowej nr 1807W – odcinek II ul. Prosta, na terenie działek nr ewid. 228 w obrębie nr 16 Ludwinowo Zegrzyńskie i 74/10 w obrębie nr 14 Karolino, gmina Serock.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 720,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach