Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rewitalizacja centrum gminy w miejscowości Miechów-Charsznica: - budowa siłowni zewnętrznej na terenie boiska Orlik; - budowa altany, siłowni zewnętrznej oraz nawierzchni utwardzonych z zagospodarowaniem terenu”

Gmina Charsznica ogłasza przetarg

  • Adres: 32-250 Charsznica, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3836110 , fax. 41 3836240
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Charsznica
    ul. Kolejowa 20
    32-250 Charsznica, woj. małopolskie
    tel. 41 3836110, fax. 41 3836240
    REGON: 29101002700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.charsznica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad inwestycją: „Rewitalizacja centrum gminy w miejscowości Miechów-Charsznica: - budowa siłowni zewnętrznej na terenie boiska Orlik; - budowa altany, siłowni zewnętrznej oraz nawierzchni utwardzonych z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: „Rewitalizacja centrum gminy w miejscowości Miechów-Charsznica: - budowa siłowni zewnętrznej na terenie boiska Orlik; - budowa altany, siłowni zewnętrznej oraz nawierzchni utwardzonych z zagospodarowaniem terenu” Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie w szczególności: - pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), Nadzór będzie sprawowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego: a) inspektor nadzoru robót budowlanych posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do nadzorowania we wskazanej wyżej specjalności. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja przetargowa: - Ogłoszenie nr 530231-N-2019 z dnia 2019-03-27 r. zadania Rewitalizacja centrum gminy w miejscowości Miechów-Charsznica: - budowa siłowni zewnętrznej na terenie boiska Orlik; - budowa altany, siłowni zewnętrznej oraz nawierzchni utwardzonych z zagospodarowaniem terenu dostępne na stronie http://www.bip.charsznica.pl/index.php?id=225 w zakładce przetargi 2019 lub w siedzibie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniach inwestycyjnych obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie Inwestora na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem budowlanym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót, 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, 4) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiorach częściowych, 6) obecność inspektora nadzoru na budowie minimum 2 razy w tygodniu, 7) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót , a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, 9) wnioskowanie do Inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 10) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 11) sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty, 12) opiniowanie organizacji ruchu, oznakowania i ustalania długości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu, 13) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 14) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP, 15) żądanie wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP, 16) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, 17) akceptowanie urządzeń i sprzętu pomiarowego stosowanego w czasie prowadzenia robót i ich obmiaru, 18) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 19) poświadczenie terminu zakończenia robót, 20) bieżące informowanie Inwestora o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 21) inne zadania wynikające z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach