Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
- Data zamieszczenia: 2019-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
REGON: 52369500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap I” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap I” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne”. Gmina Busko-Zdrój informuje, że na realizację przedmiotowego zadania została podpisana Umowa o dofinansowanie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”, Osi VI „Rozwój miast”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Realizacja zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. 112/68, 112/66, 112/38, 112/8, 112/9, 112/12, 112/13, 39/4, 39/6, 191/7, 33/5 w Busku-Zdroju, obręb 10 Busko-Zdrój 1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap I” w ramach zadania „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - inżynieryjnej drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu I, który został podzielony na trzy zadania (zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3). Zadanie 1: • wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej: budowa parkingu na 27 miejsc postojowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z drogą wewnętrzną; • budowa zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju (w tym wykonanie oznakowania pionowego i poziomego); • rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych o parametrach schodów obecnie istniejących zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); • remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); • wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową w strefie wejściowej oraz wokół projektowanego toru rowerowego – pumptracka; • wykonanie utwardzenia „placu przed blokiem” nr 9 os. Pułaskiego (oznaczonego na planie zagospodarowania symbolem 6 jako projektowany plac utwardzony). Nawierzchnia placu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; • wykonanie fontanny posadzkowej wraz z projektowaną szafą sterującą fontanną oraz projektowaną studzienką sterująca (w tej części zadania należy nie uwzględniać wykonania oznaczonej na planie zagospodarowania „fontanny światła”); Wymagany okres gwarancji na fontannę posadzkową jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na całe zadanie. • w miejscu projektowanej „fontanny światła” należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej oznaczonej w dokumentacji projektowej symbolem (B)Nie należy wykonywać doziemnych punktów świetlnych. • wykonanie toru rowerowego pumptracka z nawierzchnią z betonu asfaltowego; • wykonanie małej architektury (ławki, kosze, leżaki, donice, stojaki rowerowe) w zagospodarowanej strefie wejściowej; • wykonanie elementów małej architektury wokół budynku sanitarno-szatniowego (ławki, kosze, stojaki itp.); • wykonanie elementów małej architektury wokół siłowni workout (ławki, kosze itp.); • wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną częścią inwestycji – zgodnie z Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; • wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni na w/w obszarze –z godnie z dokumnetacją projektowa oraz Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; • wykonanie oświetlenia w/w terenu wraz z wykonaniem zasilania do szaf S01, S02, S03, SZ1 oraz wykonaniem szaf oświetleniowych S01, S02, S03, SZ1 wraz z wyposażeniem wewnętrznym w/w szaf; • Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) obejmującego wykonanie kamer stałopozycyjnych (kamery CAM17, CAM18) wraz z projektowanym okablowaniem; W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. • wykonanie odwodnienia parkingu - odcinek kanalizacji deszczowej; • wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem – punkt zlokalizowany w strefie wejściowej; • wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu);tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu; Zadanie 2: • budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz przyłączami; • wykonanie dojścia, chodników do budynku sanitarno-szatniowego; • wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz wraz z dojściem/chodnikiem do projektowanej siłowni plenerowej (w tym etapie w dokumentacji kosztorysowej należy nie uwzględniać urządzeń: wioślarz i ślizgi zaprojektowanych w sąsiedztwie elementów workout); • wykonanie prysznica solarnego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową oraz dojściem; • wykonanie elementów projektowanego linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina – kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina – moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); • wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni wysokiej i niskiej wokół budynku sanitarno-szatniowego; • wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem – punkt zlokalizowany w sąsiedztwie projektowanego budynku sanitarno-szatniowego. • wykonanie zasilania budynku sanitarno-szatniowego z szafy S02; • wykonaniem punktu oświetlenia zewnętrznego oznaczonego na dokumentacji projektowej S02/1/S1 (typ oprawy A); • wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego poprzez montaż kamery (CAM 16) na projektowanym słupie S02/1/S1 (w ramach niniejszego zadania nie należy wykonywać oświetlenia projektowanych boisk do koszykówki, badmintona itp.) W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. Zadanie 3: • wykonanie siłowni workout; • uzupełnienie trawników wokół siłowni workuot po wykonanych robotach budowlanych wokół siłowni; Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację zadania 1, zadania 2, zadania 3 uwzględniając interes Zamawiającego, w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane; b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami; c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania 1 , Zadania 2, Zadania 3, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysów ofertowych dotyczącego wynagrodzenia obmiarowego Wykonawcy robót dla zadania 1, Zadania 2, zadania 3; d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawów dot. zadania 1, zadania 2, zadania 3 i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym; e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej; f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru; h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót; i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój); j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców; k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych; l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad; r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia; s) sprawdzanie i potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 rozliczanych kosztorysowo; t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcom zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; w) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawców Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych; x) poświadczenie terminu zakończenia robót; y) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; z) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3) w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; aa) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3) przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska; bb) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją; cc) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; dd) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; ee) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji; ff) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach; gg) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych; hh) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; ii) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową; jj) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji zadania 1, zadania 2, zadania 3. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 1.2. W/w osoby sprawować będą nadzór nad realizacją zadania 1, zadania 2, zadania 3 obejmującego m.in.: Zadanie 1: • wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej: budowa parkingu na 27 miejsc postojowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z drogą wewnętrzną; • budowa zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju (w tym wykonanie oznakowania pionowego i poziomego); • rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych o parametrach schodów obecnie istniejących zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); • remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); • wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową w strefie wejściowej oraz wokół projektowanego toru rowerowego – pumptracka; • wykonanie utwardzenia „placu przed blokiem” nr 9 os. Pułaskiego (oznaczonego na planie zagospodarowania symbolem 6 jako projektowany plac utwardzony). Nawierzchnia placu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; • wykonanie fontanny posadzkowej wraz z projektowaną szafą sterującą fontanną oraz projektowaną studzienką sterująca (w tej części zadania należy nie uwzględniać wykonania oznaczonej na planie zagospodarowania „fontanny światła”); Wymagany okres gwarancji na fontannę posadzkową jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na całe zadanie. • w miejscu projektowanej „fontanny światła” należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej oznaczonej w dokumentacji projektowej symbolem (B)Nie należy wykonywać doziemnych punktów świetlnych. • wykonanie toru rowerowego pumptracka z nawierzchnią z betonu asfaltowego; • wykonanie małej architektury (ławki, kosze, leżaki, donice, stojaki rowerowe) w zagospodarowanej strefie wejściowej; • wykonanie elementów małej architektury wokół budynku sanitarno-szatniowego (ławki, kosze, stojaki itp.); • wykonanie elementów małej architektury wokół siłowni workout (ławki, kosze itp.); • wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną częścią inwestycji – zgodnie z Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; • wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni na w/w obszarze –z godnie z dokumnetacją projektowa oraz Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; • wykonanie oświetlenia w/w terenu wraz z wykonaniem zasilania do szaf S01, S02, S03, SZ1 oraz wykonaniem szaf oświetleniowych S01, S02, S03, SZ1 wraz z wyposażeniem wewnętrznym w/w szaf; • Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) obejmującego wykonanie kamer stałopozycyjnych (kamery CAM17, CAM18) wraz z projektowanym okablowaniem; W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. • wykonanie odwodnienia parkingu - odcinek kanalizacji deszczowej; • wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem – punkt zlokalizowany w strefie wejściowej; • wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu);tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu; Zadanie 2: • budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz przyłączami; • wykonanie dojścia, chodników do budynku sanitarno-szatniowego; • wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz wraz z dojściem/chodnikiem do projektowanej siłowni plenerowej (w tym etapie w dokumentacji kosztorysowej należy nie uwzględniać urządzeń: wioślarz i ślizgi zaprojektowanych w sąsiedztwie elementów workout); • wykonanie prysznica solarnego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową oraz dojściem; • wykonanie elementów projektowanego linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina – kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina – moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); • wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni wysokiej i niskiej wokół budynku sanitarno-szatniowego; • wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem – punkt zlokalizowany w sąsiedztwie projektowanego budynku sanitarno-szatniowego. • wykonanie zasilania budynku sanitarno-szatniowego z szafy S02; • wykonaniem punktu oświetlenia zewnętrznego oznaczonego na dokumentacji projektowej S02/1/S1 (typ oprawy A); • wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego poprzez montaż kamery (CAM 16) na projektowanym słupie S02/1/S1 (w ramach niniejszego zadania nie należy wykonywać oświetlenia projektowanych boisk do koszykówki, badmintona itp.) W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. Zadanie 3: • wykonanie siłowni workout; • uzupełnienie trawników wokół siłowni workuot po wykonanych robotach budowlanych wokół siłowni; 1.3. Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt zawiera: a) dokumentację projektową zawierającą: - Dokumenty formalno-prawne; - Projekt budowlany zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju; -Projekt przyłączy kanalizacji deszczowej dla zagospodarowania terenów zielonych miedzy os. Kościuszki a os. Pułaskiego; - Zagospodarowanie terenu - Projekt zagospodarowania terenów zielonych między os. Kościuszki i os. Pułaskiego w Busku-Zdroju wraz z niezbędnym doposażeniem istniejącego zagospodarowania; - Projekt rozbiórki chodników istniejących i schodów terenowych; - Projekt nasadzeń i wycinki zieleni; - Projekt budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z instalacjami; - Projekt parkingu przy ul. Kopernika; - Projekt dojścia, schody terenowe, place; - Projekt fontanny posadzkowej; - Projekt toru pumptruck; - Projekt siłowni plenerowej + linarium - Projekt małej architektury; - Projekt – instalacje elektryczne zewnętrzne – oświetlenie terenu; - Projekt – instalacje elektryczne zewnętrzne – monitoring; - Projekt – przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej – odwodnienia; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 1.4 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z Wykonawcą) dotycząca wyboru Wykonawcy robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3), projekty budowlane i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót – umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne” pod nazwą zadania „Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego – Etap I” (numer postępowania: RSID.271.18.2019.ZP). Powyższa dokumentacja znajduje się również w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. A. Mickiewicza 10, pok. 37 – możliwość wglądu w godzinach pracy UMIG. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja pływalni miejskiej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Spółdzielczej 19
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Strzelce, Borzymów i Sufczyce w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Oleśnica
Dodano: 2023-03-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2023-01-25 - Nadzór inwestorski nad zadaniami finansowanymi z Rządowego Programu Polski Ład
Dodano: 2022-12-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
Dodano: 2022-11-04 - „Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Koprzywnica””.
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania „Budowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2022-08-04 - Nadzór inwestorski dla zadania :Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Działoszycach na potrzeby Miejsko Gminnego Centrum Kultury
Dodano: 2021-03-18 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa placu targowego przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2021-03-17 - Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 5 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze, związanymi z realizacją w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”.
Dodano: 2021-03-16