Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10
28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
REGON: 52369500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju”. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – edycja 2017. Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn „Utworzenie nowego produktu turystycznego (turystyka sportowa) w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego”. Przedmiot zamówienia polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży: konstrukcyjno-budowlanej posiadał uprawnienia bez ograniczeń. 2. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane b) zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c) organizację i koordynację całego zadania; d) kontrolę prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowy przedstawionym przez wykonawcę oraz weryfikację wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie wykonywania prac, mających wpływ na harmonogram robót; e) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę; f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; g) kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; h) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; i) w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót – przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; l) udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m) potwierdzenie i kontrola faktu zakończenia elementów robót przez Wykonawcę, w postaci zaakceptowania protokołów odbiorów, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na zmianę terminu i kosztów realizacji inwestycji; o) koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami; p) analizę zaproponowanych przez Wykonawcę robót zmian w stosunku do dokumentacji, w tym zmianę technologii wykonania elementów robót (projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami). W/w osoba sprawować będzie nadzór nad realizacją zadania obejmującego zakresem:- przebudowę 4 boisk piłkarskich, 2 kortów tenisowych, budowę boiska wielofunkcyjnego, kortu do squasha, placu do jazdy na rolkach, remont istniejącego budynku szatniowego oraz zagospodarowanie terenu, na działkach ozn. nr ewid. 109 i 110 obręb ewidencyjny 0010 Busko-Zdrój. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 2 do SIWZ. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa i modernizacja pływalni miejskiej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Spółdzielczej 19
Dodano: 2024-05-07 - Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Strzelce, Borzymów i Sufczyce w ramach projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Oleśnica
Dodano: 2023-03-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
Dodano: 2023-01-25 - Nadzór inwestorski nad zadaniami finansowanymi z Rządowego Programu Polski Ład
Dodano: 2022-12-08 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
Dodano: 2022-11-04 - „Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Koprzywnica””.
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rozbudowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania „Budowa ul. Małowicza w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2022-08-04 - Nadzór inwestorski dla zadania :Adaptacja części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Działoszycach na potrzeby Miejsko Gminnego Centrum Kultury
Dodano: 2021-03-18 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa placu targowego przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2021-03-17 - Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 3 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”. Zadanie 5 – Pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi z możliwością przekształcenia ich w interwencyjne badania ratownicze, związanymi z realizacją w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskich”.
Dodano: 2021-03-16