Przetargi.pl
Nadzór Inwestorski Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Remont śluzy na stopniu wodnym Opatowice na rzece Odrze w km 245 + 035 – etap II - pozostałe roboty (w zakresie dotyczącym nakazu WINB)”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór Inwestorski Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Remont śluzy na stopniu wodnym Opatowice na rzece Odrze w km 245 + 035 – etap II - pozostałe roboty (w zakresie dotyczącym nakazu WINB)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Nadzór Inwestorski Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Remont śluzy na stopniu wodnym Opatowice na rzece Odrze w km 245 + 035 – etap II - pozostałe roboty (w zakresie dotyczącym nakazu WINB)” Skrócony opis: Nadzór inwestorski w rozumieniu art. 17 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane prowadzony jest przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w oparciu o przepisy wspomnianej wyżej Ustawy wraz z aktami wykonawczymi do niej. W ramach pełnionego nadzoru Inspektor nadzoru inwestorskiego oprócz obowiązków nałożonych przez wyżej wyszczególnione akty będzie zobligowany rozliczać w zakresie rzeczowo-finansowym wykonane i odebrane roboty, dostawy i usługi, przy uwzględnieniu Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót w ramach przedmiotowej inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/ stanowią załącznik/załączniki: - Załącznik nr 02 do SIWZ - wzór umowy; - Załącznik nr 03 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; - Załącznik nr 04 do SIWZ – Tabela prac. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 160,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy: 1) załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy); 4) załącznik nr 1d do formularza ofertowego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zmówienia. (Jeżeli dotyczy). 5) załącznik nr 1e do formularza ofertowego – „Zrealizowane nadzory inwestorskie”; informacje jakie należy podać w celu oceny kryterium „Zrealizowane nadzory inwestorskie”. 6) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - wzór oświadczenia o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 2. Wyceniona „ Tabela Prac” – zał nr 04 do SIWZ . 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach