Przetargi.pl
Nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi

Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15274 Białystok, ul. J. Waszyngtona
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 450 595 , fax. 857 450 595
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
    ul. J. Waszyngtona 17
    15274 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 450 595, fax. 857 450 595
    REGON: 140639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: udsk.pl/zp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalu Klinicznym im. L. Zamenhofa w Białymstoku w ramach projektu pn. „Poprawa kompleksowej opieki nad dzieckiem w Uniwersyteckim Dziecięcy Szpitalu Klinicznym w Białymstoku” nr POIS.09.02.00-00-0092/17 w ramach działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 1..1. W ramach projektu będą wykonane roboty budowlane polegające na dostosowaniu Piętra I Bloku AP na potrzeby Kliniki Neurologii i Rehabilitacji, Przebudowa pomieszczeń Piętra I Bloku AL na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowni Endoskopii, Przebudowa pomieszczeń Piętra IV Bloku AP na potrzeby odcinka Kliniki Pediatrii i Nefrologii. 1..2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 1..3. Roboty budowlane nad którymi będzie prowadzony nadzór inwestorki to: • Roboty budowlane w zakresie burzenia i rozbiórki obiektu, roboty murarskie i murowe, roboty izolacyjne, tynkowanie, instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, pokrywanie podłóg i ścian, roboty wykończeniowe • Instalacje sanitarne dotyczą gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, wod-kan i CO, • Instalacje elektryczne i teletechniczne 1..4. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej oraz wglądu do dokumentacji projektowej w celu zapoznania się z miejscem realizacji usługi oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym pod nr tel. 85 74 50 564. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi w trzech specjalnościach ( 3 osoby) • konstrukcyjno – budowlanej, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r., poz. 1332, 1529, z 2018 r., poz. 12), 3. W ramach wykonywanej usługi inspektor nadzoru zobowiązany jest do realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane tj: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ( art.25, 26 Prawa Budowlanego); - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego (art. 27 Prawa Budowlanego) - Prowadzenie w imieniu Zamawiającego wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych, związanych z bezpieczeństwem pracy oraz w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych, związanych z realizacją robót budowlanych; - Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 8.2. Dowody potwierdzające, iż Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał usługę nadzoru inwestorskiego dotyczy – kryterium oceny ofert przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 8.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 8.4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 8.5. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8.6. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty o których mowa w pkt 1.1 oraz 2.1 każdy z podmiotów składa osobno. 9. Oświadczenia Wykonawcy, podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz podwykonawców, składane są w oryginale. 10. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 13. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W przypadku, o którym mowa w pkt 6, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach