Przetargi.pl
Nadzór autorski, konserwacje, opieka techniczna i dostosowanie dla następującego Oprogramowania GEO-INFO.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422726806 , fax. 422726801
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    Traugutta 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 422726806, fax. 422726801
    REGON: 470830536
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór autorski, konserwacje, opieka techniczna i dostosowanie dla następującego Oprogramowania GEO-INFO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski, konserwacje, opieka techniczna i dostosowanie dla następującego Oprogramowania:• Geo-Info Mapa,• Geo-Info Ośrodek z ZUDP,• Geo-Info EGB,• Geo-Info Delta PRO,• Geo-Info Administrator,• Przeglądarka Geo-Info i.Net,• Geo-Info i.EGiB,• Geo-Info i.Kerg,• Geo-Info i.Narady• Geo-Info i.Adres z usługami integracyjnymi,• Portal SITo Geo-Info i.Rzeczoznawca,o Geo-Info i.Komornik,o Geo-Info i.Wniosek,o Geo-Info i.Projektant,• usługi integracyjne z systemami ZFM, eDok, EN, OSCAN,• usługi sieciowe wykorzystujące dane modułów Geo-Info,• usługa zdalnego zasilania bazy PRG.2. Przedmiotem Umowy jest:a. nadzór autorski, konserwacja, opieka techniczna i dostosowanie Oprogramowania świadczone przez Wykonawcę w Dni Robocze w zakresie:I. przyjmowania Zgłoszeń w panelu Klienta;II. analizy, diagnozowania i usuwania Błędów;III. świadczenia nadzoru autorskiego, konserwacji, opieki technicznej i dostosowania Oprogramowania;IV. wykonywania Zmian funkcjonalnych istotnych dla działania Oprogramowania, w tym utrzymujących i dostosowujących aktualną na dzień podpisania Umowy funkcjonalność Oprogramowania do przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.), ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344), ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2625 ze zm.), ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. o Krajowych Ramach Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.L.z 2016 r .poz 119.1), obowiązujących Instrukcji Technicznych opublikowanych przez GUGiK,Realizacja Zmian Funkcjonalnych odbywa się w trybie ustalonym każdorazowo przez Kierowników Projektu Zamawiającego i Wykonawcy;V. udzielania Konsultacji upoważnionym pracownikom Zamawiającego przez Opiekunów Oprogramowania ze strony Wykonawcy. W uzgodnionych przez Strony przypadkach konsultacje mogą być rozliczane w ramach Wizyt Serwisowych. Lista pracowników upoważnionych znajduje się w Załączniku nr 3 do Umowy. Zmiana osób upoważnionych odbywa się po powiadomieniu Wykonawcy przez Kierownika Projektu Zamawiającego i nie wymaga zmiany Umowy;VI. dostarczania Poprawek i Nowych Wydań i Wersji Oprogramowania;VII. dostarczania informacji związanej z zasadami logicznego powiązania danych;VIII. świadczenia zdalnej asysty podczas procesu aktualizacji Oprogramowania w środowisku Zamawiającego wynikającej z instalacji Poprawek lub Nowych Wydań. W uzgodnionych przypadkach asysta może być rozliczana w ramach Wizyt Serwisowych.b. wykonywanie prac dodatkowych polegających na:I. dostarczaniu uzgodnionych modernizacji i dostosowań oprogramowania,II. dostarczaniu licencji na produkty będące rezultatem ww. modernizacji i ich dokumentacji,III. wdrożeniu produktów modernizacji oraz uczestnictwie w testach ich dotyczących,IV. wykonywaniu innych prac i usług związanych z działaniami wykraczającymi poza zakres działań wymienionych w pkt a., a w szczególności związanych z parametryzacją Oprogramowania oraz z przekształcaniem baz danych będących zasobem Oprogramowania, obsługą, ich eksploracją.Powyższe usługi będą świadczone przez Wykonawcę w Dni Robocze. Zakres Prac dodatkowych oraz terminarz ich dostaw i wdrożenia będą każdorazowo uzgadniane między Stronami. Realizacja Prac dodatkowych odbywa się zgodnie z zapisami Załącznika nr 2 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach