Przetargi.pl
Nadbudowa z przebudową budynku Gminnego Środowiskowego Domu Samopomocy oraz budowa kładki dla pieszych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej”

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, Centralna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8755118, , fax. 33 8755100
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    Centralna 5
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 33 8755118, , fax. 33 8755100
    REGON: 072182143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa z przebudową budynku Gminnego Środowiskowego Domu Samopomocy oraz budowa kładki dla pieszych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest nadbudowa z przebudową i rozbudową budynku Gminnego Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na części polegające na : Część 1 – nadbudowa budynku - nadbudowie części dachowej nad istniejącym budynkiem, po uprzedniej rozbiórce istniejącego dachu drewnianego krytego blachą trapezową, - przebudowie istniejących ścian szczytowych w celu wykonania otworów okiennych i drzwiowych zewnętrznych, - montażu instalacji odgromowej; Część 2 – zewnętrzna galeria żelbetowa - budowie żelbetowej kładki dla ruchu pieszego z przejściem nad istniejąca skarpą za pomocą konstrukcji żelbetowej słupowej oraz nad istniejącym dojazdem z miejscami postojowymi przy budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości dla części 1 - 9 000 zł. (dziewięć tysięcy złotych ) dla części 2 - 1 000 zł. (jeden tysiąc złotych) w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski Nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394. 3. Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10, natomiast kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się wpiąć do oferty. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ , wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, która nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ; 3) kosztorys ofertowy – wymóg porządkowy 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; 5) W terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/ugwieprz/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) każdy Wykonawca (który nie złożył wraz z ofertą oświadczenia o tym, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej) złoży bez dodatkowego wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach