Przetargi.pl
Nadbudowa, przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Wolicy Piaskowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza oraz przebudowa sieci wodociągowej i teletechnicznej.

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa, przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Wolicy Piaskowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza oraz przebudowa sieci wodociągowej i teletechnicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wolicy Piaskowej, zgodnie z zakresem robót wynikającym z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru robót będących załącznikami do SIWZ. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) nadbudowę, przebudowę i rozbudowę budynku, 2) przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń poddasza na pomieszczenia magazynu, 3) docieplenie całego budynku wraz z ociepleniem poddasza nieużytkowego, 4) budowę schodów zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, 5) przebudowę sieci wodociągowej, 6) przebudowę sieci teletechnicznej, 7) przebudowę i rozbudowę ciągów komunikacyjnych, 8) przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie zgodnym z projektem, 9) przebudowę i rozbudowę wewnętrznych instalacji sanitarnych, w zakresie zgodnym z projektem, 10) przebudowę i rozbudowę wewnętrznych instalacji gazowych, w zakresie zgodnym z projektem, 11) przebudowę i rozbudowę wewnętrznych instalacji p.poż, w zakresie zgodnym z projektem, 12) przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji c.o. w zakresie zgodnym z projektem, 13) wymianę ogrodzenia, 14) utwardzenia terenu, 15) odnowienie ścian, podłóg i sufitów - prace malarskie, posadzkowe , itp. 3. Zamawiający przewiduje realizację inwestycji podzieloną na 2 etapy: 3.1 Etap I obejmuje swym zakresem: 1) przebudowę sieci zewnętrznych (wodociągowej i teletechnicznej), 2) rozbiórka części dachu oraz usunięcie ocieplenia stropodachu dla nadbudowy, 3) budowę nowej części budynku, 4) przyłącza i instalacje zewnętrzne, 5) instalacje wewnętrzne na parterze z podejściami na pierwszą kondygnację, 6) wykończeniowe na parterze dobudowanego budynku, 7) ocieplenia nowego budynku, Wymagany termin realizacji I Etapu zamówienia: 20.08.2019 r. 3.2 Etap II obejmuje swym zakresem: 1) prace wykończeniowe na drugiej kondygnacji wraz z instalacjami wewnętrznymi, 2) prace związane z przebudową i remontem zawartym w dokumentacji części istniejącej, 3) przebudowę części kuchennej, 4) ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji na pozostałej części budynku, 5) ocieplenie dachu i strychu, montaż okien i sufity kasetonowe, 6) utwardzenia z kostki brukowej i płyt JUMBO przy ogrodzeniu, 7) wymianę całości ogrodzenia wokół szkoły, Wymagany termin realizacji II Etapu zamówienia: 14.08.2020 r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, wizualizacja)– Załącznik nr 6, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)- Załącznik nr 7,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wymaganego wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 25 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Małopolskim nr rachunku: 83917200030000049120000020 (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Wadium wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, musi wpłynąć na wskazany w ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3) Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w biurze podawczym – pokój nr 9 przy ul. Rynek 1 w Sędziszowie Małopolskim, w terminie jak podano w pkt 1. Do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu poświadczonego przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4) Z treści złożonego poręczenia lub złożonej gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5) Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu ma być Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski. 6) W przypadku, gdy wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Zwrot wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Pzp. 5. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wzór załącznik nr 3 do SIWZ 3. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów 4. potwierdzenie wniesienia wadium 5. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach