Przetargi.pl
Nadbudowa prawego skrzydła szpitala na potrzeby rehabilitacji

115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Boczna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 904 260, , fax. 58 690 41 99
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Boczna 10
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 586 904 260, , fax. 58 690 41 99
    REGON: 19006639400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.portal.szpitalhel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa prawego skrzydła szpitala na potrzeby rehabilitacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z nadbudową prawego skrzydła 115 Szpitala Wojskowego w Helu na potrzeby rehabilitacji. Prace obejmują: nadbudowę prawego skrzydła szpitala o dwie kondygnacje, dobudowę klatki schodowej wraz z windą, przebudowę istniejącego prawego skrzydła szpitala. 2. Zamawiający wymaga aby zakres zaawansowania inwestycji do dnia 06.12.2018 r. był wykonany w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto. Zaawansowanie inwestycji obejmuje prace budowlane oraz zakupy niezbędne do realizacji całości inwestycji. Realizacja zamówienia w 2019 r. i 2020 r. uzależniona jest od otrzymania środków finansowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiar robót określony przez Zamawiającego na potrzeby obliczenia ceny oferty należy traktować jako element pomocniczy. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 5. Gdziekolwiek występują odwołania do polskich norm, aprobat technicznych, itp., dopuszczalne jest stosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Zastosowane materiały i urządzenia mogą być wbudowane po akceptacji wniosków materiałowych przez branżowych inspektorów nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami odniesienia. 7. W stolarce drzwiowej przeciwpożarowej należy zastosować systemowe samozamykacze z regulowaną siłą zamykania zapewniającą odpowiednią siłę docisku drzwi w wypadku pożaru. 8. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót: • rozbiórkowych i przygotowawczych, • remontowo-budowlanych, • instalacyjno-montażowych (elektrycznych, sanitarnych, teletechnicznych). Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert wskazanym w pkt XII SIWZ musi wnieść wadium przetargowe w wysokości: 100.000,00 zł. 2. Formy wnoszenia wadium określa art.45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 82 1130 1121 0006 5622 4320 0002. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu do składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W celu ułatwienia sprawdzenia ofert uprzejmie prosimy o ile to będzie możliwe o załączenie kserokopii dowodu wpłaty wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1÷4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Wzór złącznik nr 6 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.) Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach