Gmina Lubowidz ogłasza przetarg
- Adres: 09-304 Lubowidz, ul. Zielona
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 6582078 , fax. 23 6582078 w. 20
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubowidz
ul. Zielona 10
09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie
tel. 23 6582078, fax. 23 6582078 w. 20
REGON: 130378255 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.uglubowidz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku szkoły w miejscowości Syberia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku szkoły w miejscowości Syberia dz. nr ew. 207/2, obręb ewidencyjny Syberia, jednostka ewidencyjna Lubowidz. Zakres inwestycji obejmuje: - Prace przygotowawcze i rozbiórkowe. - Murowanie ścian poddasza nieużytkowego. - Wymurowanie kominów ponad projektowany dach. - Przedłużenie wywiewek kanalizacji sanitarnej i kominów spalinowych. - Wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem. - Ocieplenie stropu nad piętrem. - Renowacja tynków na sufitach. - Przebudowa zadaszeń nad wejściami. Powierzchnia dachu wynosi – ok. 465,04 m2 Ponadto zakres projektu obejmuje roboty towarzyszące takie jak: ocieplenie wymurowanych ścian, wykonanie obróbek blacharskich okapów, kominów, rynien i rur spustowych, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, montaż osprzętu dachowego i udrożnienie istniejących kominów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 19 8215 1032 2004 0036 8116 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, 2) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe, 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) W trakcie realizacji zamówienia na 3 dni robocze przed rozpoczęciem danego zakresu prac, wykonawca lub podwykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem danego zakresu prac; Szczegółowy wykaz dokumentów zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
Dodano: 2024-04-26 - Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja budynku leśniczówki Policzna
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obierwia.
Dodano: 2024-04-05 - Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze
Dodano: 2024-03-29 - ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie projektu remontu budynku „TB” wraz z wykonaniem robót budowlanych na terenie działki ew. nr 2 z obrębu 20604.
Dodano: 2024-03-20 - SVA/U/4620-16/2024 Remont sieci c.o., budowa przyłącza bud. nr 3 kompleks wojskowy Rzeszów oraz budowa przyłącza c.o. bud. nr 10 kompleks wojskowy Dębica.
Dodano: 2024-03-13