Przetargi.pl
Nadbudowa budynku szkoły (zmiana geometrii dachu) w ramach docieplenia stropodachu i wykonania dachu dwuspadowego na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach przy ul. Młynarskiej 17 (2)

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Młynarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 644 78 17, , fax. 25 633 64 10
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach
    Młynarska 17
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 644 78 17, , fax. 25 633 64 10
    REGON: 36224846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa budynku szkoły (zmiana geometrii dachu) w ramach docieplenia stropodachu i wykonania dachu dwuspadowego na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach przy ul. Młynarskiej 17 (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    "Nadbudowa budynku szkoły (zmiana geometrii dachu) w ramach docieplenia stropodachu i wykonania dachu dwuspadowego na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach przy ul. Młynarskiej 17 (2)" - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ Rozdział 5: Przedmiot Zamówienia oraz w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki do SIWZ: Zał. Nr 1 : Projekt budowlany, Zał. Nr 2 : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść (do upływu terminu składania ofert) wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100). 14.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 14.3. Wadium wnoszone: - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 62 1020 1026 0000 1202 0264 2676 prowadzony w banku PKO Bank Polski z adnotacją : „Wadium – zamówienie nr G.2130.3.2019. Zwrot na konto nr : ………………….” Kopia dowodu wpłaty musi być załączona do oferty. - W formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. - Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Siedlcach, 08-110 Siedlce, ul. Młynarska 17. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. - Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. - Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 14.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 4 ustawy Pzp. 14.5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 14.7. Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium. 14.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta – Załącznik Nr 4 do SIWZ, 9.4. Dowód wniesienia wadium – kopia (forma pieniężna) lub oryginał (pozostałe formy zgodne z Pzp) dokumentu. 9.5. Pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (w przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli). 9.6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) – Zał. Nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 9.11. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy) – Zał. Nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach