Przetargi.pl
na zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) Oprogramowania QUEST

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
    REGON: 12513262000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) Oprogramowania QUEST
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) oprogramowania narzędziowego „Availability Suite for Active Directory” QUEST – zwanego dalej Oprogramowaniem. 2. W ramach usługi ATiK Oprogramowania Zamawiający nabędzie uprawnienia do co najmniej: a) pobierania w wersji elektronicznej udostępnionych przez producenta nowych wersji posiadanego Oprogramowania, b) pobierania poprawek i łatek, rozszerzeń oraz aktualizacji posiadanego Oprogramowania, c) zgłaszania i uzyskiwania odpowiedzi na zgłoszone zapytania, które dotyczą funkcjonowania Oprogramowania, d) umożliwienia dostępu do strony internetowej zawierającej pomoc techniczną. e) pomocy technicznej w zakresie problemów eksploatacyjnych i wad Oprogramowania bezpośrednio od producenta, f) dostępu do bazy wiedzy producenta Oprogramowania. 3. Usługi ATiK będą świadczone w dni robocze Zamawiającego, w godz. minimum 7:00-17:00. 4. Obsługa usługi asysty technicznej i konserwacji (ATiK) odbywać się będzie w języku polskim. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we Wzorze umowy - Rozdział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie opublikowany przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach