Przetargi.pl
NA ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO

WIORiN w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 94-250 ŁÓDŹ, SIEWNA
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426116660 , fax. 426116660
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WIORiN w Łodzi
    SIEWNA 13A
    94-250 ŁÓDŹ, woj. łódzkie
    tel. 426116660, fax. 426116660
    REGON: 472967021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2018 fabrycznie nowego (wcześniej nie używanego, bez śladu uszkodzeń i użytkowania) sprzętu i oprogramowania komputerowego w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 a, b, c, d, e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w pięciu pakietach obejmujących odpowiednio: Pakiet I - 12 sztuk laptopów (z systemem operacyjnym, myszą, torbą) przeznaczonych do obsługi Zintegrowanego Systemu w Ochronie Roślin i Nasiennictwie oraz sporządzania protokołów kontroli(załącznik 2a). Pakiet II – 16 sztuk termicznych drukarek przenośnych (załącznik 2b). Pakiet III – pozostały sprzęt informatyczny (załącznik 2c) w tym: - jeden monitor, - jedna drukarka igłowa do drukowania paszportów, - jedna jednostka centralna (komputer), - dwie pamięci USB pendrive, - dwa dyski. Pakiet IV - 13 sztuk oprogramowania biurowego przeznaczonego do sporządzania protokołów kontroli (załącznik 2d). Pakiet V - kserokopiarka (załącznik 2e). Gdzie cena przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie elementy mające na nią wpływ w tym w szczególności koszty dostarczenia do siedziby WIORiN w Łodzi przy ulicy Siewnej 13A, ewentualnego ubezpieczenia transportu, dla Pakietu nr 5: pierwszego uruchomienia i bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie objętym gwarancją. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą wszystkie artykuły wyspecyfikowane w pakiecie zgodnie z dokonanym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, dwa, trzy, cztery lub pięć pakietów. Miejsce dostaw - Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B/ formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), C/ pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. D/ inne – W zakresie złożenia oferty dla Pakietu I i II Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu (załącznik nr 3a do SIWZ) zawierającego przynajmniej trzy dostawy laptopów o wartości powyżej 20.000 zł brutto każda (PAKIET I) lub trzy dostawy drukarek o wartości powyżej 10.000 zł brutto każda (PAKIET II). Niniejszy wykaz powinien obejmować dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, a ponadto zawierać wartość dostaw, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami dostaw są referencje i inne dokumenty, określające czy dostawy zostały one wykonane w sposób należyty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach