Przetargi.pl
Na wykonanie dostawy pomp insulinowych dla dzieci o parametrach technicznych i pozostałych wymaganiach wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
    ul. Chodkiewicza 44 44
    85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
    REGON: 00089894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na wykonanie dostawy pomp insulinowych dla dzieci o parametrach technicznych i pozostałych wymaganiach wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Pakiet nr 1 - pompy insulinowe dla dzieci poniżej 6 roku życia -5 szt. - Pakiet nr 2 - pompy insulinowe dla dzieci powyżej 6 roku życia -13 szt. o parametrach technicznych i pozostałych wymaganiach określonych w zał. nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; -dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3, 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: a)deklarację zgodności CE lub świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym ( zgodnie z art. 4 i 5 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: -zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności tych dokumentów jak powyżej. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. jako konsorcjum, spółka cywilna i inne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Każdy z wykonawców musi z osobna przedłożyć wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a), ust. 3 i ust. 3.1, na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności, b)Wykonawcy mogą przedłożyć wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa ust. 1 pkt b) oraz dokumenty, o którym mowa w ust. 2 lit. a), c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d)Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, UWAGA! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, f)Wypełniając formularz ofertowy: w miejscach: nazwa i adres wykonawcy, NIP, tel. należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach