Przetargi.pl
NA USŁUGĘ PEŁNIENIA OCHRONY OSÓB I MIENIA W WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTECE PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5287430, 5287400 , fax. 815 287 406
  • Data zamieszczenia: 2018-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    ul. Narutowicza 4
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5287430, 5287400, fax. 815 287 406
    REGON: 27635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA USŁUGĘ PEŁNIENIA OCHRONY OSÓB I MIENIA W WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTECE PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie stałej, całodobowej, bezpośredniej ochrony osób i mienia należącego do Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.) oraz zgodnie z „WYTYCZNYMI PEŁNIENIA OCHRONY w WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie i inne postanowienia” stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ. Obiekty Biblioteki na mocy decyzji Wojewody Lubelskiego są wpisane na listę obiektów podlegających obowiązkowej ochronie przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne (SUFO). 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy Personelu - osób pełniących służbę ochrony legitymujących się wpisem na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (dwie osoby na zmianie) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z: - rozbudowanego budynku Biblioteki usytuowanego przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach; ● pow. użytkowa starego obiektu, składającego się z budynku głównego, oficyn A i B, magazynu książek – 2.485 m2. ● pow. użytkowa rozbudowy – 2.202 m2. - działki zabudowanej usytuowanej przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie o powierzchni – 4.126 m2; - obiektów - garaży i pomieszczeń administracyjno – gospodarczych położonych w obrębie działki Zamawiającego, przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie; - pojazdów służbowych Biblioteki w czasie parkowania na terenie Biblioteki (parking nadziemny, podziemny, garaże wolnostojące) oraz pojazdów pracowników Biblioteki, dostawców, gości, itp. - terenu parkingu znajdującego się przed budynkiem i za budynkiem Biblioteki 2. Sposób sprawowania ochrony jest przedstawiony w Załączniku Nr 8 do SIWZ pt. „Wytyczne pełnienia ochrony w WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie i inne postanowienia” stanowiące wyciąg z obowiązującego i uzgodnionego z Policją „Planu Ochrony Biblioteki”. 3. Zamawiający wymaga, aby wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca, w terminie 3 miesięcy od daty pisemnego wezwania sporządził i w imieniu Zamawiającego uzgodnił z Komendantem Wojewódzkim Policji w Lublinie aktualizację „Planu Ochrony Biblioteki”. Aktualizację planu należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kierując się przy jej opracowaniu i uzgadnianiu aktualnymi dokumentami opracowanymi przez Komendę Główną Policji. Od daty aktualizacji i uzgodnienia planu postanowienia tam zawarte są wiążące dla Wykonawcy. 4. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 5. Zamawiający zapewni Personelowi Wykonawcy dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony osób i mienia. Wykonawca będzie prowadził Dziennik Zmiany, do której Personel Wykonawcy będzie wpisywał wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia. Dziennik Zmiany będzie dostępny na bieżąco do wglądu Zamawiającego na każde żądanie. 7. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 8. Wykonawca zapewni osobom pełniącym służbę ochrony jednolite umundurowanie, umożliwiając ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 9. Wykonawca ochrony zapewnia ochronę doraźną w ramach grupy interwencyjnej GI i współpracę ze stacją monitorowania alarmów SMA. 10. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności będą dokonywane w terminie do 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. Klauzula zatrudnienia. 11. Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są czynności, których wykonywanie odpowiada warunkom wykonywania pracy, określonym w przepisach ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i których sposób i okoliczności świadczenia przez osoby występujące z ramienia Wykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu Kodeksu pracy, Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane z udziałem osób zatrudnionych przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę, zawartej co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby te muszą być umundurowane jednolicie w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do składania na każde wezwanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę pracowników skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy i każdorazowo będzie zobowiązany do jego aktualizacji w przypadku zmiany osób wykonujących te usługi na inne, które również muszą spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ. Podwykonawcy. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom z zachowaniem warunków wykonywania zamówienia określonych w niniejszym SIWZ. Powierzenie Podwykonawcom realizacji części zamówienia nie ma wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniechania Podwykonawców i ich pracowników w takim stopniu, jakby były to działania, uchybienia lub zaniechania jego samego lub jego pracowników. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie - przy wykorzystaniu wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, które zamierza zlecić Podwykonawcom. W przypadku niewskazania w ofercie części zamówienia, którą Wykonawca zamierzy powierzyć Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Ubezpieczenie. 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przed podpisaniem umowy, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion PLN). 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 Gwarancjach bankowych, 2.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: PEKAO SA o/Lublin 03 1240 5497 1111 0000 5012 3951. 4. Skuteczne wniesienia wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Narutowicza 4, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji/ poręczenia powinno wynikać: a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib. b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji/ poręczenia d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże że: a) posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, o której mowa w art.15 ust.1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach