Przetargi.pl
NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21010 Łęczna, ul. Krasnystawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 516 300 , fax. 817 526 301
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52
    21010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 817 516 300, fax. 817 526 301
    REGON: 43121896900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacja odpadów medycznych przygotowanych przez Zamawiającego w punktach odbioru t.j. 3.1.1. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, 3.1.2. Zakład Opiekuńczo Leczniczy ul. Partyzancka 9, 21-013 Puchaczów 3.1.3. Ambulatorium - Lubelski Węgiel Bogdanka SA, 21-013 Puchaczów, 3.1.4 Poradnie w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Cycowie ul. Nowa 1, 21-070 Cyców. Przedmiot zamówienia, oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV:90524000-6, 90524400-0, 90520000-8 3.2 Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, t.j. a).Ustawy z dn.14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.); b)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923); c).Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. 2017 poz. 1975); d).Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1973); e).Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519 ze zm.); f). Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1834 ze zm.); g).Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. 2016 poz. 1742) h).Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 23 września 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków uznania odpadów niebezpiecznych za odpady inne niż niebezpieczne(Dz.U. 2016 poz. 1601) i). Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. 2014 poz. 107) 3.3 Odbiór, transport i utylizacja obejmuje odpady medyczne o następujących kodach: 180101;180102*;180103*;180106*;180107;180109;180182*o łącznej ilości 160Mg, w okresie 24 miesięcy. 3.4 Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę odpadów medycznych, staje się on ich właścicielem i ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte odpady. 3.6 Odbiór odpadów z placówek wymienionych w pkt 3.1, będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 3.7 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 3.7.1. Udostępnienia 1 szt. wielorazowego kubła jezdnego z pokrywą na odpady o pojemności 240l w kolorze czerwonym i wielorazowych kontenerów jezdnych z pokrywą w ilości 4 szt. o pojemności 660 litrów. oraz dostarczenia ich do lokalizacji wskazanych w pkt 3.1, w okresie trwania umowy, przy czym cena udostępnienia oraz dostarczenia pojemników wliczona będzie w cenę usługi o której mowa w pkt. 3.1. 3.7.2. Załadunku odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.7.3. Każdorazowego ważenia odpadów na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego, 3.7.4. Każdorazowego wystawiania: a) ”Karty przekazania odpadów” ; b) comiesięcznego zestawienia DPU (Dokument Potwierdzający Utylizację) o unieszkodliwieniu odpadów, ze wskazaniem miejsca utylizacji odpadów, na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, (z rozbiciem na poszczególne kody odpadów) przekazania odpadów, złączonego do faktury; c) dokumentu potwierdzającego dostarczenie odpadów do miejsca utylizacji, na podstawie karty przekazania odpadów wraz z wykazaniem trasy przewozu odpadów. Powyższe dokumenty Wykonawca, przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron, (z rozbiciem na poszczególne kody odpadów) przekazania odpadów. 3.7.5. Każdorazowego mycia i dezynfekcji pojemników we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z wymaganiami sanitarnymi, po każdym usunięciu odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości 7600,00zł ( słownie: siedem tysięcy sześćset złotych 0/100) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295, z dopiskiem „NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ” dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiającego i zostanie zwrócone Wykonawcy z należnymi odsetkami. 9.2. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 9.3. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie zawierało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 9.4. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) będzie akceptowane pod warunkiem, że będzie przewidywało wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcę wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony przez Zamawiającego w SIWZ. 9.5.Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 9.6. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium będą zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.7.1. Wypełniony formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do SIWZ). 7.7.2.Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjęciu ich bez zastrzeżeń, uzyskaniu informacji i wyjaśnień koniecznych do przygotowania oferty (Zał. Nr 3 do SIWZ). 7.7.3. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowiązaniu się do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik do specyfikacji (Zał. Nr 4 do SIWZ). 7.7.4. Dokumenty i oświadczenia wynikające z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego składania ofert. 7.7.5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 7.7.6. Oświadczenie Wykonawcy do dysponowania niezbędnymi mocami przerobowymi instalacji do wykonania przedmiotu zamówienia, wraz z wykazem obowiązujących umów dotyczących przedmiotu zamówienia z wskazaniem ilości obioru odpadów medycznych i podmiotu wytwarzającego odpady. W przypadku wątpliwości dot. wskazanych w ofercie Wykonawcy instalacji, Zamawiający zwróci się do odpowiedniego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska lub właściwego terytorialnie Urzędu Marszałkowskiego z prośbą o udostępnienie informacji niezbędnych do zweryfikowania prawidłowości treści złożonej oferty. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadzi Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów.(Podstawa prawna: art. 24 ust. 1 pkt 16 ustawy Pzp). 7.7.7. Dowód opłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach