Przetargi.pl
NA PRZEWÓZ UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOSTRZYN W ROKU SZKOLNYM 2016-2017 (TRASA: A, B, C), NA PODSTAWIE ZAKUPIONYCH U PRZEWOŹNIKA SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA PRZEWÓZ UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOSTRZYN W ROKU SZKOLNYM 2016-2017 (TRASA: A, B, C), NA PODSTAWIE ZAKUPIONYCH U PRZEWOŹNIKA SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Kostrzyn poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2016/2017, tj. w okresie od dnia 01.09.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: a) Gimnazjum im. Rady Europy w Kostrzynie - 20 uczniów, b) Szkoła Podstawowa im. E. Estkowskiego w Kostrzynie - 48 uczniów, c) Przedszkole Miejskie w Kostrzynie -9 dzieci, d) Zespół Szkół w Brzeźnie - 61 uczniów, e) Zespół Szkół w Czerlejnie - 63 uczniów, f) Zespół Szkół w Gułtowach - 52 uczniów, g) Zespół Szkół w Iwnie - 64 uczniów. 3. Wykaz miejscowości wraz z prognozową ilością kilometrów na poszczególnych trasach i prognozowanymi godzinami kursów stanowi załącznik 1, 2 i 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 22.08.2016 r. otrzyma imienny wykaz uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek. Do korzystania w transportu na wszystkich trasach (A, B, C) upoważnia ten sam bilet. Opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego korzystają z transportu bezpłatnie. 4. Prognozowana liczby uczniów z poszczególnych palcówek określono w punkcie 2. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do dnia 26.08.2016 r. zobowiązany jest: 1) na podstawie prognozowanej liczby uczniów i załączników nr 1, 2 i 3 do opisu przedmiotu zamówienia opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2016/2017 i dostarczyć go do Wydziału Oświaty, Promocji i Sportu mieszczącego się w Urzędzie Miejskim w Kostrzynie (w wersji papierowej i elektronicznej) w celu jego akceptacji przez Zamawiającego, 2) dostarczyć aktualne zezwolenie na przewozy regularne określone Ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zmianami). 6. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym z Dyrektorami placówek oświatowych. 7. Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątek dni ustawowo wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zgodnie z ustalonym rozkładem. Wykonawca dopuszcza w miarę potrzeb i możliwości przewóz uczniów w okresie przerw w nauce na zajęcia organizowane przez szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorami placówek oświatowych. 8. Harmonogram zajęć może ulec zmianie o czym Wykonawca będzie informowany, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem przewozów. W miesiącu, w którym planowane przerwy w zajęciach przekraczające 13 dni kalendarzowych oraz są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia przerwy w zajęciach-ferii na przełomie dwóch miesięcy. 9. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom oraz opiekunowi w każdym autobusie zapewniono miejsca siedzące. 10. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć w jedną stronę 1 godziny i 15 minut w każdą stronę. 11. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne i ubezpieczone, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo pasażerów - uczniów, wynikającą z przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.). 13. W razie awarii pojazdu Wykonawca powiadamia Zamawiającego w trybie natychmiastowym (maksymalnie do 1 godziny) oraz zapewnia pojazd zastępczy, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 14. W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego na koszt Wykonawcy. Wyjątkiem są przyczyny obiektywne, gdzie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności takie jak: przerwy w ruchu drogowym, zawieje i zaspy śnieżne, zator na drodze itd. 15. Zakres zadania obejmuje realizację dowozów na 3 trasach: a) Trasa A - dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Kostrzyn na trasie A własnym pojazdem - autobusem (min. 46 miejsc siedzących). Długość trasy - ok. 38 000 km. b) Trasa B - dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Kostrzyn na trasie B własnym pojazdem - autobusem (min. 53 miejsca siedzące). Długość trasy - ok. 34 000 km. c) Zadanie 3 - trasa C - dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Kostrzyn na trasie C własnym pojazdem - autobusem (min. 60 miejsc siedzących). Długość trasy - ok. 35 000 km. 16. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em Wymagany termin realizacji zamówienia: 01.09.2016 - 30.06.2017
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia auta zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20161.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach