Przetargi.pl
Na pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla potrzeb realizacji projektu ROZWIŃ SKRZYDŁA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Gmina Sanniki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sannikach ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, ul. Wólczyńska 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2776156 , fax. 24 2776156
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanniki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sannikach
    ul. Wólczyńska 75 75
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 2776156, fax. 24 2776156
    REGON: 61000930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla potrzeb realizacji projektu ROZWIŃ SKRZYDŁA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia : 1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach projektu ROZWIŃ SKRZYDŁA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym) do pełnienia funkcji koordynatora projektu - 60 godz. w m-cu. 2. Koordynator projektu odpowiedzialny będzie za: 1) Organizację i koordynację pracy Zespołu projektowego i delegowanie odpowiedzialności. 2) Bieżącą współpracę z Liderem Projektu (Płock) i Grupą Sterującą w zakresie realizowanego projektu m.in. udział w spotkaniach Partnerów projektu i Grupy Sterującej, 3) Przekładanie Liderowi Projektu propozycji zmian w projekcie. 4) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do formularza PEFS. 5) Prowadzenie biura projektu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektu w siedzibie Zamawiającego. 6) Weryfikację zgodności prowadzonych przez Partnera działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 7) Wyłonienie Wykonawców poszczególnych zadań przypisanych Partnerowi. 8) Bieżąca współpraca w Wykonawcami działań przypisanych Partnerowi, weryfikacja i nadzór nad realizowanymi w ramach projektu formami wsparcia. 9) Nadzór nad pracownikiem - Animatorem - Opiekunem reintegracji społeczno -zawodowej w zakresie realizowanych działań w ramach projektu. 10) Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu w tym kontrola prawidłowości realizacji harmonogramu projektu. 11) Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 12) Współpraca z Księgową Projektu w zakresie rozliczeń finansowych projektu. 13) Monitoring i analizę przebiegu realizacji działań w projekcie, analiza ryzyka i wdrażanie działań naprawczych. 14) Weryfikacja ewidencji godzin pracy osób zaangażowanych w realizację zadań projektu. 15) Współpraca z Animatorem w zakresie rekrutacji Beneficjentów projektu i nadzór nad właściwym jej przebiegiem. 16) Przygotowanie wzorów dokumentów potwierdzających realizację działań w ramach projektu. 17) Sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność i terminowe przekazywanie informacji Liderowi. 18) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych. 19) Udział w kontroli projektu prowadzonej przez uprawnione do tego podmioty, 20) Przestrzeganie zasad poufności obejmujących zabezpieczenie dostępu osób trzecich do dokumentów poufnych, chyba że obowiązek ich udostępniania wynika z przepisów prawa. 21) Współpracę ze specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania procedur przetargowych w ramach projektu, sporządzanie dokumentacji zamówień publicznych oraz nadzór w zakresie realizowanych w projekcie procedur przetargowych. 22) Promocja projektu i badanie zgodności prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych w projekcie z obowiązującymi wytycznymi. 23) Monitorowanie wskaźników realizacji projektu. 24) Przekazanie dokumentacji projektowej do archiwum zgodnie zobowiązującą instrukcją kancelaryjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach