Gmina Sanniki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sannikach ogłasza przetarg
- Adres: 09-540 Sanniki, ul. Wólczyńska 75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 2776156 , fax. 24 2776156
- Data zamieszczenia: 2013-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanniki/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sannikach
ul. Wólczyńska 75 75
09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
tel. 24 2776156, fax. 24 2776156
REGON: 61000930000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla potrzeb realizacji projektu ROZWIŃ SKRZYDŁA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia : 1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach projektu ROZWIŃ SKRZYDŁA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym) do pełnienia funkcji koordynatora projektu - 60 godz. w m-cu. 2. Koordynator projektu odpowiedzialny będzie za: 1) Organizację i koordynację pracy Zespołu projektowego i delegowanie odpowiedzialności. 2) Bieżącą współpracę z Liderem Projektu (Płock) i Grupą Sterującą w zakresie realizowanego projektu m.in. udział w spotkaniach Partnerów projektu i Grupy Sterującej, 3) Przekładanie Liderowi Projektu propozycji zmian w projekcie. 4) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do formularza PEFS. 5) Prowadzenie biura projektu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji projektu w siedzibie Zamawiającego. 6) Weryfikację zgodności prowadzonych przez Partnera działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. 7) Wyłonienie Wykonawców poszczególnych zadań przypisanych Partnerowi. 8) Bieżąca współpraca w Wykonawcami działań przypisanych Partnerowi, weryfikacja i nadzór nad realizowanymi w ramach projektu formami wsparcia. 9) Nadzór nad pracownikiem - Animatorem - Opiekunem reintegracji społeczno -zawodowej w zakresie realizowanych działań w ramach projektu. 10) Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu w tym kontrola prawidłowości realizacji harmonogramu projektu. 11) Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 12) Współpraca z Księgową Projektu w zakresie rozliczeń finansowych projektu. 13) Monitoring i analizę przebiegu realizacji działań w projekcie, analiza ryzyka i wdrażanie działań naprawczych. 14) Weryfikacja ewidencji godzin pracy osób zaangażowanych w realizację zadań projektu. 15) Współpraca z Animatorem w zakresie rekrutacji Beneficjentów projektu i nadzór nad właściwym jej przebiegiem. 16) Przygotowanie wzorów dokumentów potwierdzających realizację działań w ramach projektu. 17) Sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność i terminowe przekazywanie informacji Liderowi. 18) Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów w zakresie ochrony danych osobowych. 19) Udział w kontroli projektu prowadzonej przez uprawnione do tego podmioty, 20) Przestrzeganie zasad poufności obejmujących zabezpieczenie dostępu osób trzecich do dokumentów poufnych, chyba że obowiązek ich udostępniania wynika z przepisów prawa. 21) Współpracę ze specjalistą ds. zamówień publicznych w zakresie przygotowania procedur przetargowych w ramach projektu, sporządzanie dokumentacji zamówień publicznych oraz nadzór w zakresie realizowanych w projekcie procedur przetargowych. 22) Promocja projektu i badanie zgodności prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych w projekcie z obowiązującymi wytycznymi. 23) Monitorowanie wskaźników realizacji projektu. 24) Przekazanie dokumentacji projektowej do archiwum zgodnie zobowiązującą instrukcją kancelaryjną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradcy zawodowego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-04-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-26 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-13 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-12-19 - Obsługę merytoryczno - finansową projektu Międzywydziałowe Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie w zakresie nauk Matematyczno - Przyrodniczych w ramach Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno -Przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo i Nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i Rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy
Dodano: 2014-11-27 - Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-06-12 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych.
Dodano: 2014-02-28 - Opracowanie procedur oraz pełnienie funkcji ekspertów w Projekcie Potencjał - Działanie - Rozwój: nowy wymiar współpracy miasta Płocka i płockich organizacji pozarządowych.
Dodano: 2014-02-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-02-03 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych
Dodano: 2014-01-30