Przetargi.pl
NA DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH CEMENTOWYCH I BEZCEMENTOWYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27300 Lipsko, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 783 500 , fax. 483 783 663
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
    ul. Śniadeckiego 2
    27300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. 483 783 500, fax. 483 783 663
    REGON: 67099777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA DOSTAWY PROTEZ ORTOPEDYCZNYCH CEMENTOWYCH I BEZCEMENTOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy protez ortopedycznych: (cementowych i bezcementowych) w podziale na 2 części zamówienia dla potrzeb bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ). 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 5. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na koszt i ryzyko Wykonawcy, własnym transportem wg składanych zamówień telefonicznych, do magazynu zamawiającego w terminie 24 godzin od daty złożenia zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie użyczyć przedmiot zamówienia (kompletne instrumentaria) do czasu ich wykorzystania przez zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do depozytu u zamawiającego po 1 szt. przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy. 8. Ilość dostarczonych artykułów powinna być zgodna z ilością na fakturze i potwierdzona przez pracownika magazynu. 9. Dostawa niezgodna z zamówieniem będzie zwrócona dostawcy z koniecznością wymiany na właściwą. 10. Zamawiający wymaga zachowania stałości cen przez cały okres trwania umowy. 11. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu termin przydatności do użycia. Termin ten nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy ( ten parametr stanowi kryterium oceny ofert )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty jako jej część należy dołączyć: a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach